Detail fotografie

AN148-100B


Autor: Daniel Najman
Datum pořízení: 25.04.2011
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 6325×

Popis:

25.04. První pondělní pravidelná linka Kyjev - Karlovy Vary - Kyjev, na příletu 59 cestujících, na odletu 4. První návštěva typu An-148 v ČR.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Pazelya - nepřihlášený host (...32.126...)
31.12.2011 15:01

2eon:

tak je to pěkná blbost, že nějaké spadlo do moře, měl bys to prověřit to, co píšeš. Na druhou stranu, také bys měl zjistit proč to jedno letadlo spadlo a za jakých podmínek. A pak komentovat.

Jaroslav Maceček - nepřihlášený host (...178.192...)
08.08.2011 09:05

@ eon
Před třemi lety to byl turbovrtulový An-140. A jen tak mimochodem u Learjetu 23 (ten úplně prví) se v průběhu testování zřítil prototyp, no a doteď je považován za jeden z nejúspěšnějších bizjetů.

eon - nepřihlášený host (...179.188...)
08.08.2011 01:06

odpovědi:
1) Pazelya: měl jsem za to, že jeden spadnul tak před třemi lety do moře a druhý letos v květnu při testech před předáním. Jestli je to jinak, pak ten, koho to zajímá, ať si to dohledá. Podle mě, i kdyby spadlo z osmi jedno, je to u nového typu hodně.
2) M_V: to samozřejmě nevím, možná opravdu nebyly motory na plný tah nebo posádka zkoušela nějaký nový postup, ale nebylo to vůbec, fakt vůbec příjemné. Že je vevnitř míň místa než třeba v Avru a výbava/design zastaralý, na tom si ale trvám :-))).
3) přeji pěkný den :)

Pazelya - nepřihlášený host (...142.91...)
19.05.2011 16:44

2eon:
řekni mi prosím, odkud bereš dvě letadla co spadli? mám pocit, že o tom jediném ale neznáš nic, a hlavně proč spadlo :)

M_V - nepřihlášený host (...231.127...)
28.04.2011 18:40

eon + Dan: 2 * 67 kN na 42 tun MTOW vypadá srovnatelně s obdobnými typy (Embraer E-jet, ARJ, CRJ...), nemůže být pocit podmotorování způsoben tím, že nepoužili plný tah?

Ale velké ty motory opravdu vypadají, obtokový poměr zhruba 6:1 je dost, navíc ten motor je tříhřídelový, což je myslím u tak malého motoru unikát (RR používá tuto koncepci u mnohem větších motorů).

Co mě ale u dnešních ruských a ukrajinských dopravních letadel zaráží je "sériovost" výroby (přinejlepším pár kousků za rok). Jsem zvědav, jestli se jim podaří aspoň s jedním typem prorazit a dodávat opakovaně desítky strojů ročně, pokud možno i jinam než na domácí trh a do spřátelených zemí.

Dan - nepřihlášený host (...243.108...)
28.04.2011 08:50

eon: Zajimavy postreh, me prave na prvni pohled napadlo, ze to musi byt spis premotorovane, kdyz to ma motor velky skoro jak trup ;)

eon - nepřihlášený host (...179.188...)
27.04.2011 23:09

Obávám se, že jediné, co je na letadle krásné, je právě ten vzhled zvenku. Letěl jsem přímo tímhle kusem z Tbilisi na KBP. Interiér velmi zastaralý (ačkoli je to nové letadlo), horší než staré 737-4 ČSA, dojem z letadla - že je to podmotorované a v případě průšvihu málo obratné, těžkopádné.
Skutečnost, že je jich na světě provozováno osm a dva spadli, podle mě není nic moc.

JiH - nepřihlášený host (...245.89...)
26.04.2011 18:54

krasny stroj, a hlavne ty motory!!! ... navic prijemna zmena a rovnou double premiera :)

Dádin - nepřihlášený host (...102.86...)
26.04.2011 15:54

neměl náhodou přiletět 737-500...??

dědek - nepřihlášený host (...86.243...)
26.04.2011 08:12

škoda,že sem s tim taky nelícou..

Celkem 20 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace