Detail fotografie

A380-842


Typ letadla: A380-842
Letiště: Nad Prahou (LKAA)
Společnost: Qantas (QFA/QF)
Registrace: VH-OQB
Autor: Václav Paluzga
Datum pořízení: 07/2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5275×

Popis:

11.07. - vypouštění paliva nad Prahou při návratu do Londýna




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



ICcz - nepřihlášený host (...13.72...)
28.11.2011 00:01

Lehy: všechno palivo před dopadem na zem změní skupenství z kapalného na plynné, na zem nepadne ani kapka.

Lehy_ - nepřihlášený host (...80.6...)
24.11.2011 13:16

...můžu se zeptat, jestli/jaký je ekoligický dopad nečeho takového? Nechtěl bych jít ráno do práce a dostat za krk pár litrů lteckýho paliva! :-D Snad není můj dotaz moc stupidní, jsem laik, předem díky za odpověď...;-)

Dan (...143.169...)
12.08.2011 15:09

Johnny: ??? provokace

Johnny - nepřihlášený host (...176.118...)
12.08.2011 15:06

To je hospodářství...

vseznalek - nepřihlášený host (...57.173...)
14.03.2011 22:48

2 S.

Let London-Singapore
Jihovychodne od Katowice (PL) zjistili neobvykle zvuky (hluk) v nakladovem prostoru, tak se vratili.

S. - nepřihlášený host (...232.240...)
14.03.2011 09:30

Dle přítele Googla je rozdíl mezi MTOW a MLW je u A380 gigantických 174t. MTOW je 560t, MLW 386t.

Pro srovnání:

B777ER je to 100t (350t, resp. 250t)

B737-800 je to 15t (80t, resp. 65t)

ATR42-500 je to pouhých 300kg (18.6t, resp. 18.3t).

Všechny údaje jsou za podmínek ISA.

S. - nepřihlášený host (...245.90...)
14.03.2011 07:34

2 Dan: Díky, tím se to vysvětluje. Neodposlouchal někdo přesnou příčinu návratu? Asi to nebylo moc vážné, když se rozhodl pro návrat "až" do Londýna.

Dan (...243.108...)
13.03.2011 20:57

To je Qantas z Londyna, ktery se musel nad CR kvuli zavade otocit zpatky do Londyna, takze hned zacal upoustet...

S. - nepřihlášený host (...245.90...)
13.03.2011 20:37

Nejsem moc odborník na A380, ale je-li to Qantas do Londýna, tak poletí přes Hongkong nebo Bangkok. Neříkejte mi, že během desetihodinového letu z Bangkoku nebo Hongkongu mu zbyde tolik paliva, aby před přistáním v Londýně musel nad Prahou vypouštět kvůli max. landing weight ... to mi přijde fakt nesmyslné. Může to někdo kvalifikovaně vysvětlit?

Dan - nepřihlášený host (...243.108...)
11.03.2011 18:46

TZ: Ano, presne tak... vypousteni paliva aby se dostali na maximalni povolenou pristavaci hmotnost... predsi jen zejmena u dalkovek se tato od aktualni startovaci smerem dolu dost lisi...

Celkem 15 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace