Detail fotografie

B737-36M


Autor: Malcolm Nason
Datum pořízení: 04.03.2011
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 6356×

Popis:

04.03. První proudový přírůstek Danube Wings již nosí barvy společnosti. OM-CCA registrace po zaniklé Central Charter Airlines Slovakia bude nahrazena vlastní OM-VRD (fotografie s poděkováním spolupracujícímu webu skyliner-aviation.de).

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



B737500NG (...212.37...)
04.04.2011 19:21

Zatial sa Danube Wings držia celkom dobre, len aby to nedopadlo ako so SkyEurope

stano - nepřihlášený host (...105.172...)
12.03.2011 06:34

Sky Europe mal naozaj vela profesionalov: vynikajucich pilotov a privetivy PP. Smolu mal v tom, ze management boli v podstate obycajni podvodnici... le nech sluzia aspon ako dobra ucebnica, co sa ako ma robit a co nie.

Janik a ovce - nepřihlášený host (...41.131...)
08.03.2011 00:47

krali neba : sklanam sa nad tvojim prehladom a jag secko vis a mas vo vsetkom jasno!!! teba je tu skoda. Poznam este dvoch takych : jeden sa vola brouk Pytlik a ten druhy.... no aj ten tvoj NIK by mu pasoval. Nebudes ty nahodou general Peter Š..c ?? :)))

kral neba - nepřihlášený host (...160.163...)
07.03.2011 09:21

Dobre hovoris.... ale mas velmi obsirny zaber. zahrnul si dve ci tri obdobia. Vyplaty nemeskali v DW ani za PP. ale to je nepodstatne. bavi me sa o veciach v spojitosti s tymto Bulikom. To je o tom rozbehnutom vlaku do ktoreho vedenie naskocilo....jasne ze vyplaty nemeskali, ked to bolo v zaujme vedenia od sameho zaciatku. Taktiez rozbehnuty vlak nezastavis za sekundu. Uvidime co bude dalej. Ja by som bol najradsej keby tych boeingov mali 5 a lietali jak blazni s plnymi strojmi. Ale nezabudaj na rozbehnuty vlak, keby si pred rokom do tej firmy dal Pata a Mata fungovala by rovnako ako dnes. Tak ako funguje s 25 rocnym obchodnym riaditelom co si este pred rokom pisal domace ulohy do skoly, tak ako funguje s ludmi ktory na "natieranie lietadiel" nepotrebuju skusenosti. Jedine co chcem je aby sa im darilo. Maju priestor ukazat sa. Ja sa napriklad moc tesim. Mier

maxim - nepřihlášený host (...99.203...)
06.03.2011 15:19

Skyeurope bol plny profesionalov najlepsich na svete typu PP a zbankrotoval s honosnym dlhom 400 mill EUR. SLL s profesionalom VV a PM naucili slovenske cestovky lietat za symbolicke charterove ceny a taktiez nasledne honosne zbankrotovali. DW prezila nejakym omylom az do roku 2011 s amaterskym managementom a je vseobecne zname ze im vyplaty nikdy nemeskali, takze cela tato situacia znamena ze slovensko je fakt zvlastna krajina

kral neba - nepřihlášený host (...112.115...)
06.03.2011 12:31

nikto mi nevadi, ale ako pisal maronti. Amateri. A kazdej spolocnosti na svete nielen leteckej skodi ked si amater mysli ze je profesional. Nehladaj za tym nic osobne. A osobne ano, PP by sa tam hodil viac ako IK za FOMa. Je rozdiel ked je niekto "Táraj", nevie anglicky a nevie si ani papier okopirovat a nieco uplne ine je ked je aj clovek neprijemny, ale robi robotu spravne a ma to potom cele nejaku fazonu. Zalistuj si v minulosti vedenia firmy DW, skus napisat nieco o ich skusenostiach alebo minulosti. Nenalistujes vobec nic.

Pepa - nepřihlášený host (...135.131...)
06.03.2011 11:26

to Kral Neba: Mohol by si prosim ta napisat, kto z postholderov ti vadi ? Alebo by si tam radsej videl panov zo Sky Europe PP a DH ?

Dan (...243.108...)
05.03.2011 22:34

Fabo: To je rozumny nazor... ale stejne bych si myslel, ze by BTS mohla ze silnejsiho okoli vic pretahnout nez naopak. Ale statistiky neznam a neni pochyb ze si obcane SR odlety a nabidku VIE velmi oblibili...

hist - nepřihlášený host (...24.141...)
05.03.2011 20:39

to Maronti: Ano, souhlasím, pokud jde o velikost země, problém je rozhodně širší, letectví nefunguje ve vzduchoprázdnu a jeho rozvoj je zavislý na tom, jak daný stát využívá svého potenciálu, zejména hospodářského a turistického. A v tomto má bohužel Slovensko co dohánět. Pokud jde o Košice, souhlasim, je to skvělá ukázka toho, jaký výsledek může mít nepromyšlená privatizace.... Monopolní letiště v regionu, absence regulačních nástrojů a výsledek je přesně takový, jaký popisujete. Když k tomu připočteme i poplatkovou politiku LPS, nelze se divit poněkud tristní situaci v civilním letectví obecně. Pokud jde o DW, moje zkušenost je stejná, někdy jsem měl pocit, že je to firma fungující v ilegalitě.

Fabo - nepřihlášený host (...33.10...)
05.03.2011 19:33

Dane, a nebude ona masa Rakusaku, ktery by cestou do Bratislavy stejne mijeli -Schwechat- spis problemem BTS? Kdyby nebyli rakusaci, nebyl by ani Schwechat. Kdyby nebyl Schwechat, litali by lidi z BTS.

Celkem 25 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace