Typ letadla: | A320-232 |
Letiště: | Budapešť (BUD/LHBP) |
Společnost: | Wizz Air (WZZ/W6) |
Registrace: | HA-LWA |
Autor: | Kristóf Csemniczky |
Datum pořízení: | 10/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3256× |
Busman: Technika přistání je vždy stejná(pokud bereme standardní ILS přiblížení a CAVOK). Obecně. Mohl hodit poryv větru nebo mohl pilot málo/pozdě podrovnat...atd. Vesměs to není ale nebezpečné, pokud hodnota přetížení při dosedu nepřekročí kritické hodnoty.
Krása ;)
JiH: Súhlas! :)
jak na to ted koukam, tak to mohlo byt proste pristani na leve kolo driv a pak dosednuti na prave ... v noci uz mi to moc nekoukalo :)
Jednou jsme asi takhle přistávali s THY na IKA, ta první řacha byla taková, že se celé letadlo otřáslo a někteří začli ječet. Jaké jsou techniky přistávání, co se mohlo podělat? Omlouvám se, že z mého dotazu je naprosto jasné, že jsem celou problematikou naprosto nepolíbený... ;-)
hopsahejsa dvojskok :) ... hezke
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
CSA248: Dík za vysvětlení, nebylo to nic příjemného, ještě půl hodiny mi šimralo v břiše, což možná bylo tím ječením několika okolních paxů. Ale dneska na to rád vzpomínám...;-)