Detail fotografie

Z126


Typ letadla: Z126
Letiště: Kladno (LKKL)
Společnost: Aeroklub Kladno
Registrace: OK-JHA
Autor: Gurjewitsch
Datum pořízení: 09/2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2145×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



František Kaňka (...201.62...)
30.07.2011 18:34

Tak tak, jsou tam jen pro instruktora, kdyby potřeboval vypnout motor z jakýchkoliv, ať už nouzových, nebo výcvikových důvodů.

MV - nepřihlášený host (...213.51...)
11.03.2011 12:50

dpd: no myslel jsem to tak, že když člověk vzadu nemůže startovat starterem, tak proč by měl manipulovat s magnetama.. proto se na ty vzadu prakticky nesahá a nechávají se zapnutá

Michal - nepřihlášený host (...177.74...)
19.10.2010 16:49

to dpd: to mas recht, na rozdil od Cessen a jinych zapadnich aparatu jsou na Zlinech magneta oddelena od starteru. Je tam prepinak 0, 1, 2, 1+2 a starter ma samostatne tlacitko. ale podstatu odpovedi to nemeni, vypinaji se akorat predni magneta (staci to pro "rozpojeni", zadni se nechavaji zapnute. No a kdyz je nejaky aktivni clovek vypne, tak potom pilot vepredu bud vymlati baterku (pokud ma starter) nebo unavi 3 rucni nahazovace

dpd - nepřihlášený host (...160.12...)
06.10.2010 20:30

a jak souvisej magneta se starterem?

Gurjewitsch (...40.94...)
04.10.2010 19:18

Táto otázka trápila aj mňa takže dík za objasnenie :-)

MV - nepřihlášený host (...213.51...)
04.10.2010 17:10

XEOL: protože jsou ty vypínače magnet propojený a startér je jen vepředu (lítá se v sóle zepředu). Proto se zadní nechává zapnutý a vypíná se jen přední (ten startér je tam dodělávanej, dřív tam žádnej nebyl a startovalo se jen za vrtuli).

XEOL - nepřihlášený host (...230.144...)
04.10.2010 14:25

Proc jsou vepredu magneta vypnuta a vzadu zapnuta?

Celkem 7 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace