Detail fotografie

B767-333/ER


Autor: Daniel Vašut
Datum pořízení: 07/2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2137×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Petr Popelář (...84.36...)
13.11.2010 22:18

...tak to bylo velmi zjednodušeně, primárním učelem APU(malý proudový motor..u ATR je to řešeno zcela jinak a originálně, kdy je APU součástí motoru)je spouštění motorů letadla vzduchem(samotné APU se spouští elektrickým starterem), dále je zdrojem vzduchu pro přetlakování a klimatizaci letadla a zdrojem elektrické energie, bud jako záložní za letu, nebo pomocný na zemi:-)

Kenny - nepřihlášený host (...103.40...)
13.11.2010 21:59

APU abych to řekl zjednodušeně je takovej přídavnej motůrek aby udržel el. přístroje a například i světla v kabině při chodu ikdyž jsou vypnutý motory a aby se tak mohlo šetřit palivo :)) jinak u letadel které APU nemají (třeba myslím že nemá ATR- 42) tak je docela běžné že když sou na letišti na tzv. otočku tak mají zapnutej jeden motor :)

MartinzD - nepřihlášený host (...180.107...)
27.10.2010 11:16

a co je to to APU ?

Honza - nepřihlášený host (...146.69...)
29.08.2010 22:27

jj.. to já mam zase 777-300 ER na vrcholu dopravních letadel "dneška"..:)
Jinak foto také chválím :) H.

TVS6909 - nepřihlášený host (...180.129...)
29.08.2010 14:08

jan: nevím, mě se líbí daleko víc než např. 777, jediné, co nemusím je zakončení APU ala A300 (310), např, na 737 je APU dokonale zakončeno:)
fotka pěkná:))

Honza - nepřihlášený host (...146.69...)
29.08.2010 13:22

Jedna z mála livery, která 767 slusi .. jinak je to trubka s neproporčníma křídlama bez ducha... :/ nehezké letadlo :)

Celkem 6 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace