Typ letadla: | B767-333/ER |
Letiště: | Londýn - Heathrow (LHR/EGLL) |
Společnost: | Air Canada (ACA/AC) |
Registrace: | C-FMXC |
Autor: | Daniel Vašut |
Datum pořízení: | 07/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2137× |
APU abych to řekl zjednodušeně je takovej přídavnej motůrek aby udržel el. přístroje a například i světla v kabině při chodu ikdyž jsou vypnutý motory a aby se tak mohlo šetřit palivo :)) jinak u letadel které APU nemají (třeba myslím že nemá ATR- 42) tak je docela běžné že když sou na letišti na tzv. otočku tak mají zapnutej jeden motor :)
a co je to to APU ?
jj.. to já mam zase 777-300 ER na vrcholu dopravních letadel "dneška"..:)
Jinak foto také chválím :) H.
jan: nevím, mě se líbí daleko víc než např. 777, jediné, co nemusím je zakončení APU ala A300 (310), např, na 737 je APU dokonale zakončeno:)
fotka pěkná:))
Jedna z mála livery, která 767 slusi .. jinak je to trubka s neproporčníma křídlama bez ducha... :/ nehezké letadlo :)
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
...tak to bylo velmi zjednodušeně, primárním učelem APU(malý proudový motor..u ATR je to řešeno zcela jinak a originálně, kdy je APU součástí motoru)je spouštění motorů letadla vzduchem(samotné APU se spouští elektrickým starterem), dále je zdrojem vzduchu pro přetlakování a klimatizaci letadla a zdrojem elektrické energie, bud jako záložní za letu, nebo pomocný na zemi:-)