Detail fotografie

A320-231


AKT
Autor: Dawe
Datum pořízení: 05/2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5483×

Popis:

Na letní pronájem u Travel Service dorazil 14.05. stroj Amsterdam Airlines.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



pilot1 - nepřihlášený host (...47.114...)
27.05.2010 09:30

už je přebarvenej do barev TVS?

Radim - nepřihlášený host (...99.69...)
19.05.2010 23:29

Za 3 dny se posral v Brně! Preč s ním! Museli jsme ho 2x nakládat!

adamickm - nepřihlášený host (...177.132...)
16.05.2010 23:27

Uaaaa,430 vyrobeny kus...bojim bojim litat :-D A ta jeho minulost :-D

codex - nepřihlášený host (...30.243...)
16.05.2010 13:41

yetti: Vidíš snad někde značku GAL ? Ta fotka je braná jako aktualita ne jako výstavní..

Robin - nepřihlášený host (...160.114...)
16.05.2010 10:06

to mě ani nenapadlo, že TVS bude mít IAE

MEL - nepřihlášený host (...239.8...)
15.05.2010 12:44

Dan: Pochyby, zda je TVL skutečně jedničkou v charterech v Maďarsku, by mohl vyvrátit článek z tohoto týdne (11.05.2010), který je k přečtení v aktualitách na webu bratislavského letiště. Pro doplnění - pravda je, že celkem dost charterů na maďarském trhu operují dopravci z cílových zemí maďarské outgoingové turistiky jako LBT, KAJ, KBR, SHY, TWI a další.

MEL - nepřihlášený host (...239.8...)
15.05.2010 12:07

Dan, st.guenther: Maďarský charterový trh je odlišný od českého. Jsem přinejmenším přesvědčený, že WizzAir rozhodně není jedničkou v charterové přepravě v Maďarsku, ti se specializují na pravidelnou low-cost přepravu, rozhodně ne chartery. Přiznám se, že nemám k dispozici čísla, která by říkala, zda více charterů operuje Malév nebo TVL, ale když se podívám na portfolio klientů TVL (Neckermann alias Thomas Cook, Best Reisen, Kartago Tours, TUI a další), tak se pořád nemůžu zbavit přesvědčení, že TVL vede.

Mango - nepřihlášený host (...195.220...)
15.05.2010 09:34

Mimochodem, tyhle motory mě se vůbec nelíběj, k A320 mi pasují spíše CFM56ky... Tohle mi připadá dost divné, srovnal bych to s motory 737-200 versus 737-více. Byť je to dost bizarní srovnání, mě to tak připadá

st.guenther - nepřihlášený host (...142.236...)
15.05.2010 08:27

...ještě doplněk, pan Vik už na začátku 90.tých let měl projekt Ensor air se dvěma Tu-154 a Il-62, ale to se nějak nevydařilo a po krachu to začal stavět s p.Šimáněm znovu na zelené louce a Travel Service začal s 1x Tu-154. Před pár lety za poměrně veliký peníze kus TVS střelili Islanďanům s tím, že si udrželi podíl a provázanost s TVS,když přišla na Island krize, pánové se koupili podíl zpět, takže TVS byla a je česká firma a totéž platí o Šimáněho fy.Unimex Group...to, že má vazby na Odien je obchodní politika, ale pan doktor Šimáně není typ člověka, který by skákal jak nějakěj Amík píská....
...a v Maďarsku je číslo 1. WizzAir mezi chartery a v pravidelný dopravě, podobně jako ČSA, potácející se Malév, který málem do pekel stáhla Alitalia (podobně, jako před 15ti lety ČSA rozkradli šibalové z Air France)

Dan - nepřihlášený host (...195.175...)
15.05.2010 04:58

MEL: Hmm, k zamysleni (TVL jednicka na madarskem charterovem trhu). 2-3 letadla pres leto, sotva jedno v zime dava za teto skutecnosti velky nepomer v mnozstvi charterovych letu k poctu obyvatel ve srovnani s CR nebo Slovenskem, no a i Polskem. Myslel jsem, ze tam ma rozmakany chartery hlavne Malev. Tedy za predpokladu, ze si tam Madari nepousti nejake vetsi mnozstvi charteru zahranicnich firem, moc fenomenu cest s cestovnimi kancelaremi nepropadli. Vi nekdo vice/presneji ?

Celkem 21 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace