Typ letadla: | A380-861 |
Letiště: | Bangkok - Suvarnabhumi (BKK/VTBS) |
Společnost: | Emirates (UAE/EK) |
Registrace: | A6-EDG |
Autor: | Filip Hladík |
Datum pořízení: | 02/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5530× |
Newadept: To je pravda, mě to říkali taky, když jsem byl na tom simulátoru.
Bavil jsem se s jedním pilotem ČSA na B737 a ten mi říkal, že existuje předpis,který uvádí, že piloti musí alespoň určitou část cesty odřídit ručně. To samé i se vzlety a přistáními. Není možné neustále létat na autopilota. Piloti to jednoduše musí zvládnout i bez něj, kdyby se cokoliv stalo.
Kdyby létal neustále jen počítač, tak piloti vyjdou rychle ze cviku.
to jarda: Díky za info :-)
to zabko: opravdu se to pouze zdá, kokpit je hooodně vysoko ;)
docela škoda že u A380 piloti neřídí manuálně přistání, ale vše udělá za ně počítač.
už nemůžou mít ten pocit "teď to mám v ruce" no v ruce to má počítač :-((
docela škoda že u A380 piloti neřídí manuálně přistání, ale vše udělá za ně počítač.
to jirka: Cenné info, simulátor jsem bohužel nikdy neabsolvoval.:(
Jinak mýlíš i nemýlíš. A320 má manuální zálohu pedály a stabilizer trim. Sidestick by byl bez napájení fakt nefunkční, ale kvuli tomu je tam napájení jistě dobře zálohované.:))
To jo, až se těch 380 udělá 500 a u jedné selže elektronika, tak se to smete stylem, že to byly vyjímka. Zlatá hydraulika na Béčkách. :-) Viz. dojití paliva u B747, Cruiser.
Celkem 18 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tvle, já ani nic nekouřim, ale ta sedačka má ruce......