Typ letadla: | SU22UM-3K |
Letiště: | Kecskemet (LHKE) |
Společnost: | Polish Air Force (PLF) |
Registrace: | 508 |
Autor: | Kučera Jan |
Datum pořízení: | 08/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3239× |
Kdyby příspěvky Marka Babiše nebyly k pláči, také bych se asi dobře zasmál a pobavil... A být jeho fyzikářem, nebo spíše fyzikem, na jeho škole - asi bych považoval za vhodné provést rituální sebevraždu pro nedohalení tak hysterického talentu pro Lidstvo, potažmo kosmonautiku. Určitě největšího od dob Koroljova a von Brauna...
Tady bude srážka s realitou dost bolet, ale čas by to měl napravit. Alespoň jej létání zajímá, a i to se cení. P.
Ou, pane Babiši, jste opravdu legrační....Dobře se bavím nad Vašimi příspěvky, děkuji
No neřešme to už. Každopádně jsem moc rád, že jsme tento spor ukončili. ;-) Myslím si, že bychom se my, ti kteří mají společné zájmy hádat neměli. ;-) Každopádně si měl pravdu ohledně SU22. Byly to výborné stroje. Dodnes je chválí piloti polské armády a dokonce říkají, že byly lepší než F-16, které momentálně mají. A já se ještě jendou omlouvám za můj přihlouplý první komentář.
Ach jo, sice nevim jak jsem tě napadl (podle mě napadáš ty mě) ale neřešme to prosím. Hádka je nesmyslná a nehodlám to už dále rozebírat A tvé znalosti ohledně raketové techniky jsou určitě obdivuhodné. Osobně o tom nevím skoro nic.
Ty jsi asi velmi konfliktní člověk. :-) Myslel jsem tím to, že jsi uznal tuto "hádku" za nesmyslnou. A velké číslo to pochopitelně je, ale pořád se pohybuje ve středu normy. Migů 21 bylo vyrobeno enormní množství. :-) Jo a chtěl bych jen podotknout, že sice není průměr trysky přímo úměrný spotřebe paliva, ale jde si z toho něco málo vyvodit. :-) O tom by se dalo polemizovat, avšak proto je zde fórum, ne? ;-) Vy jste mě jen napadli a chvíli jsem si připadal jako naprostý laik v letectví přičemž si myslím, že se v něm alespoň trochu vyznám. Ale jak jsem již řekl. Spíš se orientuji v raketové technice a v letectví v dopravních letadlech. Jen bych chtěl také podotknout, že jsem navrhl vlastní raketový nosič s neuvěřitelným tahem prvního stupně 87 800 000N a překvapil jsem dva fyziky na své škole. V porovnání se Saturnem V (31 020 000N) měl můj model téměř trojnásobný tah. Kdyby mi dal někdo možnost uskutečnit mé plány, tak by se stala svým tahem nejsilnější na světě. Vše jsem propočítal (tah v poměru k hmotnosti a podobně) a vynesla by na nízkou oběžnou dráhu neuvěřitelných 590 tun!. Saturn V stále je (byla) nejsilnější raketou světa. Nemohu za to, že mé znalosti co se týče stíhaček nejsou až na tak dobré úrovni. :-) Jestli se tady někdo také zajímá o raketovou techniky stejně jako já, tak prosím napiště. ;-)
Co jsem uznal :-) ??? podle mě je to úžasné číslo ale at si o něm každý myslí co chce.
Jsem rád, že si to uznal. ;-) Migů 21 bylo vyrobeno přes 11 000. Přesný počet si nepamatuju. A dodatečně a opozdile přeju všem vše nejlepší do nového roku 2010!
Chtěl jsem to uvést na prvou míru a né rozpoutat nějakou nesmyslnou hádku což mě mrzí tak jsem rád že je konec. Jinak pro zajímavost bylo těchto Sůček vyrobeno přes 2800.
Naprostý souhlas s tebou Milane a také konec sporů. Není to nic dobrého. :-) (Myslím ty spory a né ty krásné stroje) Příště si koupím nejdřív 20 knih letecké literatury, než tady napíšu. To jen proto, abych neříkal případné rozporné věci. :-D
Celkem 30 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Špica brus na fotce...