Detail fotografie

A340-642


Typ letadla: A340-642
Letiště: Lurdy (LDE/LFBT)
Společnost: Iberia (IBE/IB)
Registrace: EC-LCZ
Autor: Mirek Šedý
Datum pořízení: 10/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 8065×

Popis:

05.10. Přílet nového A340 z Toulouse... k odstavení na letišti Lurdy. Už zde odpočívají další 2 A340 Iberia, A340 Virgin (G-VATL) a rozřezaný A340 Air Comet.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



cze5 - nepřihlášený host (...188.79...)
06.03.2010 13:17

taková škoda nechat ho 5 měsíců zahálet na zemi

MS743 - nepřihlášený host (...144.144...)
06.03.2010 08:59

nekrasnejsi letoun a v nem letat je luxus.... opravdu tiche a pohodlne...

jacky - nepřihlášený host (...248.5...)
05.03.2010 23:38

wow!!! krásne lietadlo, to si pridám do plánu...

Jakub - nepřihlášený host (...180.171...)
05.03.2010 22:25

Věřím tomu, že ČSA se již nikdy nezvedne. Je to podnik, který se trápí. Smiřme se s tím, že se jedná již pouze o regionálního dopravce - nezachrání to ani umouněné chartery nevyhovující A310.

Většinu cestujících dálkových linek si ČSA nechalo utéct - díky super práci managementu, který dělal pouze na sebe.

Letět s ČSA si v česku může dovolit pouze člověk za firemní peníze nebo zamšstnanci, kteří dělají vytíženost letů ČSA největší. LH létá zpáteční FRA a MUC z PRG za 2024 korun - podívejte se kolik za to chce ČSA..!





Petr Popelář (...84.36...)
05.03.2010 19:39

Tomy:No já jen vysvětli situaci jak to s těmi letadly je, stejně bych opáčil i komukoli jinému.Pokud si to někdo na sebe vztáhnul, tak se omlouvám.
Václav:Jedno letadlo by se nevyplatilo a zavádět dálkovou linku, tak na to v současné situaci u nás, myslím, nikdo nemá, protože za ceny , které si představuje český zákazník to je asi nemožné.Pokud by měla být cena lidová, musela by ta linka být provozována několikrát denně a na to tu opravdu asi není trh.

Václav - nepřihlášený host (...150.166...)
05.03.2010 19:23

Nemohu si pomoci, ale mít alespoň jedno letadlo pro dálkové linky by pro ČSA měla být povinnost - samozřejmě nové letadlo a zálohu by klidně mohla tvořit A310, jinak se ČSA budou dále deklasovat na úroveň regionálního dopravce. Cesta z krize rozhodně nevede a nepovede přes oklešťování činností, to je spíš cesta k rychlé záhubě, cestovky a pasažeři mají o dálkové lety zájem, tak kde je problém???

Tomy - nepřihlášený host (...102.1...)
05.03.2010 19:01

Petr Popelář: pri všetkej úcte k Vám, môžem vedieť, prečo na Jakubovu ironickú poznámku reagujete opäť len poukázaním na to, že my sme tí horší, ktorí nemajú čo hovoriť? Stačilo by napísať: logika ČSA je správna alebo, že má pravdu, to je všetko. Netreba za každou negatívnejšou poznámkou, ktorú si dovolí utrúsiť slovenský návštevník tohto webu, hľadať útok na samotnú českú štátnosť.

Petr Popelář (...84.36...)
02.11.2009 19:50

Jakub:LH má bezva filozofii, kabina cestujících vždy jako nová........prostě priorita.

Dan (...71.191...)
01.11.2009 22:21

...jinak o tom a podobnem probihaji docela zive diskuze:

www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/4526891/

Iberia has two A340-600 stored at Toulouse, there is a brand new A340-600 stored at Lourdes, also two new A319-100 stored in Hamburg and two new A320-200 stored in Toulouse

www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/4514989/
VS To Ground 2 X A346 and 1 X 744

www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/4586184/

IB made an offer to Air Comet to acquire 3 A330 in exchange for taking over their debt with employees. However, the offer was refused by Air Comet (which is in dire need of cash to face upcoming payments). Air Comet is currently in financial trouble, not having payed its employees for several months...

Dan (...71.191...)
01.11.2009 22:10

H@nz: Asi uz nejsou rentabilni a jelikoz se jedna o jedny z prvnich A340 vyrobenych 1993 +/-, dochazi na ne pomalu rada...

Celkem 27 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace