Typ letadla: | B747-444 |
Letiště: | Rodos - Diagoras (RHO/LGRP) |
Společnost: | Transaero Airlines (TSO/UN) |
Registrace: | VP-BKL |
Autor: | Petr Popelář |
Datum pořízení: | 08/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3325× |
JL: IL86 už do Tivatu druhý rok nelétají, mají zákaz. Takže teď se tam můžete setkat maximálně s B767, ale každopádně ne v tak hojném počtu, jako dříve s IL86. Nejběžnějším typem letadel v LYTV v současnosti je Tu154M, následovaný B737 většinou starších verzí. Ale kdyby třeba někdy Transaero chtělo na nějaký let do Tivatu nasadit B747, bylo by to zajímavé. Jenže to by to nejdřív musel někdo povolit...
Honza265: Historie je trochu jiná. Kdysi ČSA vážně uvažovaly o Constellationech. Jenže pak se to zvrtlo, následovalo embargo a ukončení všech plánů transatlantické dopravy. Tolik soudné historické prameny. Kromě rakouských AUA měly Jumba v Evropě všichny západní společnosti. Proč bychom bývali neměli mít wide - bodies, když Baťa obouval celý svět a býval by potřeboval rychlou dopravu svého zboží suchou cestou?
Já měl za to že ty už tam nesmí...
jirka: Dík. Jsou prostě šikovný. Fakt je, že obrovská poptávka po charterech do celého Středomoří, na Přední východ nebo do jižní Asie dává ruským leteckým společnostem pořádný impuls. Schválně, jak dlouho budou ještě do Tivatu létat 86ky...
JL: maji 3 kusy, VP-BKJ, BKL, BVR
Krásné letadlo. To já loni v Monastiru pozoroval ještě ty jejich starší verze B747.
PM: Jasně a budeme s nima lítat do Kyjeva, Kodaně, Almaty, Amstru, Londýna ap. Chtělo by to trochu soudnosti...
TSO už mají i 400ky? Tak to koukám, myslel jsem že mají jen starší kousky...
Hezky to voděj, chlapci. Už je mohli mít dávno a my taky. No comment.
Celkem 11 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Hele když jsme přijeli k tomu letišti tak sme se divili a přijeli jsme právě v čas protože nahazovalo motory a rolovalo a mám natočenj vzlet moc hezký