Detail fotografie

B737-3G7


AKT
Autor: Tomas Nagy
Datum pořízení: 07/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 9004×

Popis:

Nový letní přírůstek do flotily Seagle Air (ex EI-DOM KD Avia)

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



filipBTS - nepřihlášený host (...168.74...)
10.11.2009 14:53

to RM : sorry my sme leteli do catanie opytal som sa ze odkal ho maju a stevard povedal ze rumunsky blue air

Peter Pšenica - nepřihlášený host (...98.187...)
25.10.2009 10:08

RM: To vieš, tu sú stovky "odborníkov", ktorí všetko vedia, všade boli a ku všetkému sa vyjadrujú. A keď napíšeš pravdu, hoci sa nečíta dobre, tak si okamžite odsúdený. Pozdravujem všetky naivky, ktoré blúznili o wide-bodies vo farbách Seagle Air-u...

RM - nepřihlášený host (...75.93...)
25.10.2009 08:41

filipBTS, ked nevies, nekecaj. Bolo pozicane od CIT a predtym lietalo u KD Avia, vid farby.

filipBTS - nepřihlášený host (...168.74...)
05.10.2009 12:57

TOTO LETADLO MAJU NA LETO 2009 POZICANE OD RUMUNSKEHO __--: BLUE AIR

Hanka - nepřihlášený host (...100.235...)
15.09.2009 16:22

My jsme se Seagle Air letěli už počtvrté a vždycky nás dovezli do cíle. Je pravda, že včera jsme na ně museli v Soluni pár hodin počkat a pak jsme byli rádi, že přiletěl tenhle náhradník (OM-HLX) protože původní letoun z Ostravy sednul neplánovaně již v Bratislavě. Ale piloti jsou šikovní, personál příjemný a při dobré údržbě snad není věk až tak podstatný.

David Šollar - nepřihlášený host (...63.192...)
18.07.2009 12:00

...a navíc by bylo jednodušší zřídit servis na další áčko když už 310 byla než na uplně jiné letadlo od jiného výrobce ...

David Šollar - nepřihlášený host (...63.192...)
18.07.2009 11:58

re M.C. : tak nákup 319/320 nebyl nesmyslný spíš byl nesmyslný nákup B737 v 90tých letech ... jeden můj příbuzný v té době u ČSA dělal byl čistě náhodou na "předváděcých" letzech A310 a i později když se hledala náhrada za Tu154 či 134 tak jak u 737 tak u 320 ... jak řekl nákup 737 už tenkrát byl hloupý 320 už tenkrát bylo mnohem lepší a modernější letadlo .... škoda že to tak dopadlo

Peter.Alanya (...102.198...)
15.07.2009 17:55

fqtf: ty 2 hodiny jsme chytili na ZTH, protoze jim nejely PC a nebyli schopni vytvorit load sheet rucne...proto se to pak uz tahlo cely den...prvni zpozdeni z PRG ma na zasluze catering, ktery dotahl opet spatny vozik!

Dan - nepřihlášený host (...195.169...)
12.07.2009 10:03

fqtf: Kazde to problem neni, jde o to, jak si umi svuj letak a lety osefovat a zajistit. Vcera jsem koukal napriklad na prg.aero ze rano mel Seagle z Prahy na prvnim letu (06:15) zpozdeni 30 mniut, na druhym uz 2 hodiny, na tretim co preletal do Ostravy 3,5 hodiny a poslednim dne, puvodne v 19:30 z Ostravy do Solune letel 23:30... takova vytvorena ztrata za den je podle me presmoc ?

frequentflyer - nepřihlášený host (...99.106...)
11.07.2009 23:29

Karda LBC :
Mam pocit ze to je problem kazdej charterovej spolocnosti. Pri odletoch maju vzdy prednost pravidelne linky. Takze ak rano chytis slot, tak sa to vezie cely den ( hlavne v "hustom" lietani cez hlavnu sezonu ).
dal som si ale tu robotu a vyhladal som pohyby Seaglu na bratislavskom letisku ( www.letiskobratislava.sk ) a vobec to nie je zle.

Celkem 57 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace