Detail fotografie

A310-325/ET


Autor: EDI-Jirka Ehrenberger
Datum pořízení: 06/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4303×

Popis:

13.06.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Vladik - nepřihlášený host (...108.154...)
18.06.2009 21:23

to Komárek:to je reverz

M.C. - nepřihlášený host (...218.160...)
15.06.2009 16:24

Tady jsou zase "odborníci".
Nic nevědí,ale všude byli a všechno znají.
Miloš Zeman kdysi o novinářích něco řekl a já s tím souhlasím.....!

Petr Popelář (...84.36...)
15.06.2009 10:18

Petr1:Ostravský airstarter nedával dostatečné množství vzduchu k nahození motoru(druhý motor si již nahodí pomocí vzduchu z nahozeného motoru) tohoto typu letadla.

Dan - nepřihlášený host (...195.175...)
15.06.2009 09:53

Petr1: Papirove (tedy prokazatelne) nebyl problem na strane CSA... jak jinak slo situaci resit ci ji predchazet je tak maximalne k spekulativni diskuzi ;-)

Petr1 - nepřihlášený host (...77.93...)
15.06.2009 09:49

Petr Popelář: Díky za objasnění.
Mimochodem koukal jsem na ten odkaz na ostravsé letiště a jete vybaveni jsou, takže problém neby na straně ČSA, jak inormvali media, ale na straně handlingové společnosti na LKMT. Chápu t správně??

Petr Popelář (...84.36...)
15.06.2009 09:00

Petr1:Samozřejmě, ale výrobce letadla povoluje provoz bez APU , které mimochodem bylo na letadle od ledna nové. Tato jednotka za letu vůbec nepracuje a používá se za normálních okolností jen ke klimatizování letadla na zemi, jako zdroj elektrické energie a spušténí motorů, pak se vypne.
Mimochodem na letadlech Dc-8/Tu-134/Se-210 /Caravelle a dalších tato jednotka nebyla vůbec a nahazování jet air starterem bylo standartním postupem.
Každé letiště udává, zdali je airstarterem vybveno.....viz stránky
www.airport-ostrava.cz/cz/page-osobni-letecka-doprava/
to že to nahodil až agregát přivezený na podvalníku z Prahy o něčem snad vypovídá.

Radek - nepřihlášený host (...70.229...)
15.06.2009 07:27

Zase APU zrovna nefunkcní.Minulý týden v nedeli jsem se vracel z Ibizy a B-737-400 imatrikulace OK-CGT měl také nefunkční APU, v Ibize na letišti v pohode nastartoval pozemním, akorat nešla klimatizace, až když se nastartovaly motory tak klima sla, ale měli jsme mezipřistaní na Malorce a tam byl problém s pozemním personalem, aby nas nastartoval, takze 50 minut jsme sedeli bez klima, letušky rozdavaly vodu a piloti schaneli pozemni Apu na velikem letišti. Takze docela zabava, ale u CSA asi normalni letat bez funkcniho Apu. Jinak u CSA V pohod.

zukin - nepřihlášený host (...48.213...)
15.06.2009 07:03

Zrovna na tuto jsem se byl ten den podívat v BRQ. Pilot předvedl excelentí landing.

Georgi - nepřihlášený host (...102.237...)
15.06.2009 02:28

Pánové, chlapci, potom co jsem slyšel ty zpravy z posledních dnů, být koupákem tak po cestě na letiště se každého ptám jestli poletím Airbusem...No inu..v ČR media nejsou informačními kanály, ale spíše dezinformačními. Jakmile bude havarovat nějaký Boeing tak to bude to samé v bleděmodrém. Takže se všema souhlasím...haha, ale zkusme mít trochu trpělivost s ČSA, nejsem zaměstnanec, ale lítám s níma od roku 78 a jde hluboký citový vztah!!!Snad se z krize vyhrabou...

procvi - nepřihlášený host (...161.1...)
14.06.2009 23:56

To jen v televizi z toho uměj udělat velkou bublinu, hlavně na Nově, jak tam ta bába co letěla z Brna říkala, že se letadlo strašně třáslo a ten chlápek po ní, že byl cítit kouř... To jsou prostě typičtí koupáci co jednou za rok letí letadlem k móři:-D

Celkem 23 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace