Typ letadla: | L39ZO |
Letiště: | Kecskemet (LHKE) |
Společnost: | Hungarian Air Force |
Registrace: | 136 |
Autor: | Kučera Jan |
Datum pořízení: | 08/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2117× |
Mikeši, nemáš pravdu. Beech Baron má klasické uspořádání se dvěma panely - jeden zavěšený na trupu který uzavírá prostor pro kolo, a druhy na podvozkové noze který uzavírá prostor pro podvozkovou nohu.
L-159, jak je zřejmé z výše zobrazené fotky, má jeden panel na podvozkové noze který uzavírá prostor pro podvozkovou nohu pouze když je podvozek zatažen, a další dva extra panely které uzavírají prostor pro podvozkovou nohu pouze když je podvozek vysunutý. A to je to o čem jsem mluvil, a to je myslím skutečně unikátní na tomto letadle. Aspoň já jsem se s tím za mé dlouhé kariéry nikdy nesetkal (nebo alespoň jsem si toho nikdy nevšimnul).
To má více eroplánů takto udělané - nikoli pouze L-39. Např. Beech Baron atd.
A jsou tam proto,aby letétal "bordel"do křídel při létání z trávy a jiných nezpevněných povrchů.
Teď poprvé vidím že otvory v křídle pro zasunutí podvozku mají extra panely které ten otvor uzavřou když je podvozek vysunutý. To jsem ještě na žádném letadle neviděl.
Celkem 5 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
To LTDK: to je jedno z několika celkem logických vysvětlení které snad ani nepotřebují vysvětlení. Další jsou například aerodynamické důvody kdy ta otevřená díra na spodku křídla narušuje proud vzduchu a tudíž i vztlak. Rovněž bůhví co v tom prostoru je ještě zabudované (potrubí,...) které by mohlo být potenciálně poškozené opakovanýma vibracema od proudícího vzduchu při každém startu a přistání.