Typ letadla: | B737-76N |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | SkyEurope (ESK/NE) |
Registrace: | OM-NGC |
Autor: | Jiří Šíma |
Datum pořízení: | 12.01.2009 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 16409× |
12.01. Zadržená letadla SkyEurope z pražské báze patřící leasingové společnosti GECAS odstavená na ruzyňském letišti (OM-NGC,F,D)
To pingu: a ještě bych k tomu dodal že pravidlo č. 1 pro zakládání aerolinek kdekoloiv na světě je: pokud chceš vydělat jeden milion dolarů založením nové aerolinky, tak musíš začít s deseti miliony dolarů.
To pingu: i když ti to může připadat poněkud "příliš zjednodušující" (což to v podstatě je), tak v podstatě je to pravda. Můžeš mě věřit - já se živím airline marketingem a analýzama provozu letadel a aerolinek po celém světě už pomalu 30 let
to PeterV: tvůj příspěvek je slušně řečeno příliš zjednodušující. Vůbec nejde o to "s jak velkým balíkem začali". Když už, tak je to věc investorů, kteří lijí peníze do firmy průběžně (SKYeurope taky), úvěrování etc. Krachují i aerolinky, které nejsou low-cost. Jsou vysoce profitabilní low-costy (ryan). Všechny letenky v letadle nejsou za "27Kč". Já kupoval dva dny před odletem PRG-BXL právě u SKYeurope za 7tisíc. Inu, kdo později přijde, více zaplatí. Tak bych mohl pokračovat. Matematika je nemilosrdná, ale na provoz jakékoliv firmy s holou matematikou nevystačíš. Prosím, pokud o tom víš ehm NIC, raději tyhle plky nepublikuj.
To pku & ostatním: matematika je velice nemilosrdná a nedá se obejít. Když jenom poplatky za přistání na velkých letištích je často v tisících dolarů, kolik 27 Kč letenek musíte prodat aby jste zaplatili jenom tyto poplatky? A kolik takových letenek je nutné k zaplacení měsíčních leasingových poplatků (u novějších 737NG odhaduji na 150 000 dolarů), a kdo zaplatí palivo, posádku, pojištění, atd.? Věřte mě že s 27 Kč letenkami je to velice obtížné, a proto většina těchto nízko-cenových aerolinií krachuje. Jak dlouho vydrží v provozu je čistě otázka s jak velkým balíkem peněz vůbec začali.
to Peter: no ale RYANAIR a EASY JET lietaju uz pomerne dlho, a zacinali vtedy, ked to bolo este finacne dobré...napr. RYAN uz lieta 25 rokov a EASY 14 rokov...
By ma zaujimalo co robia v Sky zle ked taky Ryan alebo EZY su v pluse a pritom nemaju velke rozdiely v cenách leteniek.
To: vsichni
Nostalgie je pekna vec, ale ve finale rozhoduji penize - vydelas/prodelas. U skyeurope bylo, bohuzel vzdy spravne b)
tak SEA by mi bolo strasne luto, lebo pred cca 6 rokmi (2003) ked som ich prvy krat uvidel na živo (aj pilotov), tak ma tak zaujali, ze som si povedal ze aj ja budem pilot....:)
Pořád jsem optimista a věřím na zázraky.Děkuju Sky Europe za krásné dva roky s hlavou v oblacích, svět vypadá hned lépe.
Celkem 37 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
jak na startu stovky