Detail fotografie

MD11CF


Typ letadla: MD11CF
Letiště: Amsterdam (AMS/EHAM)
Společnost: Martinair (MPH/MP)
Registrace: PH-MCT
Autor: Vladimir Pouche
Datum pořízení: 09/2008
Počet hodnocení: 2×
Počet zobrazení: 3133×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Richard - nepřihlášený host (...240.1...)
28.01.2009 18:39

krásná ukázka, v kolikátým patře ten chlap sedí :-)

HonzaH - nepřihlášený host (...32.94...)
28.01.2009 12:32

Takovyho kopce jsem si na Schipholu nikdy nevsiml :)

PM - nepřihlášený host (...70.2...)
28.01.2009 12:27

Pojížděcí reflektory má na podvozkové noze. Reflektory používané obvykle při rychlostech menších než 400 km/hod během rozjezdu, vzletu a počátečního stoupání resp. při zataženém podvozku, či během přiblížení a přistání bývají umístěny v trupu, křídlech a pod. Ve zobrazené fázi letu mu je nikdo neurazí, doufejme. U gejtu by měly být reflektory zasunuty. (Prohlédněte si řešení na čumáku Caravelle.)

kopilot - nepřihlášený host (...150.185...)
28.01.2009 09:26

......a stejne jim to pak nekdo urazi chobotem/schodama :-D

kopilot - nepřihlášený host (...150.185...)
28.01.2009 09:26

Jen cumim ze se jim vyplati pridelavat pristavaci/pojizdeci reflektor na vyklopny hejblatko, nevim jak tady ale u laga se to vzdycky rozbilo prvni :-D, proc to nedaj treba na podvozkovou nohu ci do nabezky? Takevejdle machanismus to musi byt vcetne jisteni a kabelu tak 5kg vahy navic.

PM - nepřihlášený host (...70.2...)
28.01.2009 00:21

Nádherný detail. Když se pilotní křesla ocitnou během pojíždění nad trávou a letadlo na TWY ostře zatočí, je to úžasný zážitek.

Celkem 6 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace