Detail fotografie

Ae 270


Typ letadla: Ae 270
Letiště: Vodochody (LKVO)
Společnost: Aero Vodochody (AOD)
Registrace: OK-INA
Autor: Milan K.
Datum pořízení: 10/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2512×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Dan (...195.175...)
04.01.2009 09:26

AO: To je slovickareni... jsem pouzil jiny slovnik...

pku - nepřihlášený host (...244.106...)
04.01.2009 09:11

PM: Ano to máš pravdu ale Ae 270 nebyl vyroben rozhodně za tímto účelem.

PM - nepřihlášený host (...70.2...)
04.01.2009 01:17

pku: ...chtějí více? Na umolousaný rance, mouku, cukr, rejži, kozy a petrolej autopilota nepotřebuji.Pořádný podvozek a podlaha bohatě stačí.

Aůlbert Orlita - nepřihlášený host (...48.34...)
03.01.2009 20:16

Dan: neletaji komercne, ale "Pro vlastni potrebu"

Dan (...71.191...)
03.01.2009 15:52

Ae 270 definitivne konci, za par mesicu dobehnou certifikaty poslednim dvoum ? komercne letajicim pro majitele Aero a pak uz sbohem nebe :-(

Petr Popelář (...84.36...)
03.01.2009 15:38

Je to s podivem, jak s rozpadem RVHP přestal být náš průmysl konkurenceschopný, že?Čímpak to asi bude?:-DA to není jen tohle, to je L-610, celá řada Zlinů,modifikace L-39.............všechno hvězdy vzájemné hospodářské pomoci, které po boku Mi-2,An-2,Tu, Il a Jak a dalších vzájemně vyměňované mezi tímto obludáriem konkurovaly jen sami sobě.

pku - nepřihlášený host (...177.61...)
03.01.2009 15:27

PM: To je ale právě ten problém že prodávat takovéhle letadlo a myslet si že v něm budou klienti létat VFR je podle mě blud a taky to tak dopadlo.
Ano vybavení které jsi zmiňoval na palubě stoprocentně být musí jelikož je to součást vybavení průměrné Cessny C-172 a bylo by smutné kdyby tomu tak nebylo nicméně si stále myslím že letadlo tohoto typu by krom těch dvou motorů mělo nabízet podstatně větší komfort ať už v podobě FD a nějakého pořádného AP a né to co vidím na obrázku.
Létat se s tím samozřejmě dá o tom žádná ale pak nemohou čekat že si to budou miliardáři kupovat ti chtějí více!!!

PM - nepřihlášený host (...70.2...)
03.01.2009 12:50

Triple seven má 400 pax na palubě a dva motory. Když jeden uprostřed vody vysadí, bude mít jen jeden. Není motor jako "motor", doufám. Nevím, co je podprůměrná avionika. Snad Ae 270 měl VOR/DME, ILS, dva ARK a dvě rádia. GPS si nosí každý v kapse. Volba vhodné tratě, srovnávací navigace a selský rozum, jsou pro podobnou třídu za podmínek VFR a VMC vyhovující. Kde není podmínkou úzkostlivá pravidelnost, co se vleče, neuteče. Souhlasím, že dva motory jsou lepší volbou, ale není nad dobrou údržbu.

pku - nepřihlášený host (...201.62...)
03.01.2009 00:03

Nikomu nechci nutit můj názor nicméně si myslím že jednomotorové dopravní letadlo s podprůměrnou avionikou si může koupit jen blázen a proto toto mé tvrzení.Prostě nepovedený Pilátus.Ten má sice taktéž jeden motor což je podle mého megahovadina pro úplný blázny ale aspoň má pořádnou avioniku a perfektní letové vlastnosti.

PM - nepřihlášený host (...70.2...)
02.01.2009 20:59

No, nevím. Když vyvstala potřeba tří kusů jednomotorových turbo-prop víceúčelových letadel, není nic, jenom fronta a peníze předem.

Celkem 16 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace