Detail fotografie

IL62


Autor: Petr Popelář
Datum pořízení: 06/1986
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 4932×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



PM - nepřihlášený host (...70.2...)
26.09.2008 23:02

Stabilizátor se nastavuje (nejen u IL-62) pro lepší ovládání stroje při nízkých rychlostech při startu, odletu, přiblížení a přistání. Přestavování stabilizátoru během letu určovaly výpočty podle režimu letu, váhy a rychlosti letadla. Poloha stabilizátoru na snímku je po přistání v krajní poloze, protože to předepisovala Letová příručka a Listy povinných úkonů po přistání.

pku - nepřihlášený host (...77.165...)
25.09.2008 21:49

To Glagol:
Ano je sklopenej protože konstrukce křídla které je posazené dosti vzadu a celkově konstrukce tohoto letadla které má motory na zadní části a né na křídlech byla nastavena tak že letadlo vykazovalo poměrně dost velký úhel náběhu i za cestovního letu.V praxi to znamenalo že i když letělo letadlo rovně tak jsi měl pocit že stoupá.

Glagol - nepřihlášený host (...193.10...)
25.09.2008 12:52

Ten stabilizátor je nějak moc sklopenej. Jakpak to to?

Georgiades - nepřihlášený host (...113.160...)
25.09.2008 12:27

Nostalgie!!!Nalítal jsem se v průběhu 80tých letech s timto strojem..vazdu hlučné...ale přesto pohodolné

Kadetik - nepřihlášený host (...29.0...)
25.09.2008 10:10

já sem letěl v roce 1997 na Menorcu s IL62 s cestovkou Egreta travel :)

Petr Popelář (...84.36...)
25.09.2008 09:43

Jednak bylo těch letadel víc, nežli bylo potřeba,velké problémy byly s GO, když byla OK-YBA na první generální opravě v CCCP přes ROK!!!!!ČSA to řešily takzvanou bezgenerálkovou údržbou doma.
Kupodivu s tím létalo i dost cizinců a nezapomeňte, pro vládu významný zdroj deviz.

Vojta - nepřihlášený host (...168.179...)
25.09.2008 09:36

V té době se ekonomické aspekty provozu příliš neřešily. Strana a vláda rozhodla a bylo to. To byly prostě "výhody" plánovaného hospodářství.

keh - nepřihlášený host (...142.125...)
25.09.2008 09:20

Petr Drábek: Noo, treba Vietnamce, Kubance... :-D Jo, tehda se dalkovek litalo docela hodne... BOM, KUL, SIN, JKT, AUH a jine... I kdyz na ty "pres louzi" se nasazovaly IL62M

XEAR - nepřihlášený host (...207.1...)
25.09.2008 09:06

očividně to v té době problém nebyl, jelikož jich měli mnohem více
škoda že jsem je neviděl :-(

Petr Drábek - nepřihlášený host (...176.77...)
25.09.2008 08:18

koho asi vozila tehdy tak velká letadla,.........?, když ČSA má v současné době problém pronajmout nebo koupit větší stroj.

Celkem 10 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace