Detail fotografie

A319-115(CJ)


Autor: Mirek Kubíček
Datum pořízení: 06/2008
Počet hodnocení: 6×
Počet zobrazení: 4676×

Popis:

14.06. Pražská muzejní noc




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



žrout - nepřihlášený host (...188.235...)
11.11.2009 15:29

Na druhou stranu je možná hospodárnější než Jak 40

jacobs - nepřihlášený host
16.07.2008 21:45

jo to byla '3085' a vracela se z Malagy

JamesS - nepřihlášený host
16.07.2008 19:46

Právě před pár minutama,když sem zamykal auto, mi tenhle kousek proletěl v malý výšce mad hlavou(P10,Hostivař)... neví někdo kam letěl?

16.07.2008 17:45

Chavez:Díky za odpověd, mymáme záruku kratší, ale zase o něco větší nálet.:-D
Já těm A-319 CZAF samozřejmě fandím, ale pokud by byly ty "medaile"(myslím samozřejmě všechny náležitosti pro mančaft).
Takhle, když je naše armáda venkoncem nic extra podmínkama a vybavením, myslím, že by se určitě našly užitečnější investice nežli dvě A-319.
Vezmu dva příklady VIP letadel Holandsko 2* F-50 1* Gulfstream-IV a třeba v Rakousku nebo Maďarsku jsem VBIP letadlo operující jen pro potřeby vlády prostě nenašel.....zajímací...

Chavez - nepřihlášený host
16.07.2008 17:12

To Petrp: Máš pravdu že maj předepsaný roční nálet 500FH/250FC na rok, ale není to z důvodu záruky. Je to kvůli MPD, neboli plánu údržby, kterej stavěnej na tenhle nálet podle specifikace provozu, kterou armáda naplánovala při nákupu. Ta záruka tam je pět let, právě kvůli tomuhle náletu, kterej je proti komerčním mašinám docela malý. Ale na druhou stranu je pravda, že to lítá i tehdy když stačí L-410, nebo Jak-40. Třeba s pěti lidmi na Slovač, ale to si musí zoodpovědět lampasáci co to maj na starosti. Z jedný strany rozhazování a na druhý straně nemaj ani na medaile pro vojáky co nasazujou svoje životy (i za tyhle tupý lampasáky) v Afgánu a Iráku. Ty si pak musej kupovat za svoje (když to náhodou přežijou).

16.07.2008 14:40

Ono je to trochu složitější, neberte mě přesně za slovo, ale Airbus má určité záruční podmínky, bývá to na dva roky......a je tam i předepsaný minimální roční hodinový nálet a není to úplně málo , něco mezi 400-500 hodin(odhad, pokud to někdo ví, pls opravte mě), aby nezanikla záruka.Stejně tak posádky musí mít něco nalétáno, takže.......suma ¨sumárum, stojí nás to dost peněz......

KM - nepřihlášený host
16.07.2008 13:26

Ježiš, další Mirek...

martin - nepřihlášený host
16.07.2008 12:17

taky by ses vozil, kdybys byl v jejich pozici... osobne bych treba do ty vidne jel radsi autem, ale kdyz si myslej, ze to maj rychlejsi timhle, prosim..

j.k. - nepřihlášený host
16.07.2008 10:14

Mno... aspoň že ses podepsal ;-)

Píčus - nepřihlášený host
16.07.2008 10:08

Jsou často v provozu tyto letadla????

jo....gumy se tím nechávají vozit na dovolenou...a hádej k¨do to platí??

Celkem 12 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace