Detail fotografie

IL62


Autor: Petr Popelář
Datum pořízení: 09/1980
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 6475×

Popis:

Fotografováno z pravé vyhlídkové terasy.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



gary jackson - nepřihlášený host (...17.56...)
20.01.2011 01:33

wow!! just searching through to find my ilyushin62 that i flew on back in 1981 this(YBB) im sure was used on london heathrow airport to praha-ruzyne aiport when i visited friends in the old comunist run czechcoslavakia!!! but how things change thanks for this photo many memories for me!gary jackson england.

kosta - nepřihlášený host
12.06.2008 12:14

petrp: u nas v priessnitzovych laznich v jeseniku? on? .-)

PM - nepřihlášený host
10.06.2008 21:39

V potopeném křižníčku mohou bydlet rybičky, ale dvaašedesátky je škoda. Přes všechny výhrady, byla tahoun. Naštěstí se u ČSA nikdy neroztrhlo ložisko ani nepřekroutila zadřená hřídel v motoru.

Hub - nepřihlášený host
09.06.2008 17:19

obávám se, že to tenkrát soudruhům bylo šumák.
To máte to samé, jako když se Amíci zbavujou starých válečných lodí v rámci SINKEXu... Křižníček dosloužil, co s ním? Potopit... a když, tak s parádou. Takže test nových torpéd a šup s tím svinstvem pod hladinu moře. Ale to jsem asi odbočil moc.

Honza V. - nepřihlášený host
09.06.2008 16:45

Tak to je masakr. Petře nemáte jěště v šuplíku nějaké fotky z toho "testu"? Kolik tam toho tehdá dali? To fakt ten stroj nešel ještě nějak rozumně zpeněžit?

09.06.2008 08:08

PM:Tak bohužel na testu Semtexu byla i OK-YBB, osobně jsem se toho jako tehdejší mechanik Il-62 účastnil, byla tam cela parta ze Semtína v čele s panem Šolem(to je ten co se pak sám vyhodil v nějakých lázních v recepci hotelu) a i pozorovatelé od Interflugu...........sešrotováno v Praze pomocí Semtexu - test trhaviny 28-30.11.1985

Hub - nepřihlášený host
08.06.2008 22:50

Jen tak mimochodem tohle z ní zbylo...
www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5643714

Autorovi fotek (je tentýž, pokud to někdo nepostřehl) díky za obě :)

PM - nepřihlášený host
08.06.2008 22:06

Dvaašedesátky ČSA měly nalétáno více hodin a přistání než stroje Aeroflotu. Tuším, že OK-YBA šla na pevnostní testy do laboratoří výrobního závodu. Též IL62 Interflugu měly na kontě mnoho letových hodin.
Fotka je pěkná, týká se letadel IL62 a Tu-134A, nikoliv destrukčních prací. Na Semtex sešla OK-OAC, což byla IL-18.

otik69 - nepřihlášený host
08.06.2008 18:51

...ale stroj to bol pekny....

Ivan - nepřihlášený host
08.06.2008 18:25

Hlukove normy , ekonomika prevadzky a tak podobne..to vsetko slo v neprospech IL 62 M - zeru a revu velmi moc

Celkem 14 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace