Typ letadla: | L-13 Blaník |
Letiště: | Raná (LKRA) |
Společnost: | Aeroklub Raná |
Registrace: | OK-9828 |
Autor: | Petr Garaj |
Datum pořízení: | 04/2007 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5954× |
Duralová stíhačka se řítí na přistání...
2fly777: No kvuli naruseni CTR ... to by jeste nebyl takovy pruser, ale tukat kridlem na okenko B-737 je docela ulet pri finale :) ... Tim samozdrejme nehazu vsechny do jednoho pytle!!!!
Na školení jsme museli všichni (takže ne "kvůli nám" co Ado), bylo to kvůli několika narušení CTR a ne kvůli tomu, jestli někdo létá na QFE nebo QNH. Létám na nulu a žáky to učím na QNH, a pokud jdu na přeletu přes prostor, přepočtu si to na altitude ve ft nebo rovnou na FL a všichni jsou spokojeni. Lítat na nulu v podstatě jde jen kolem letiště, to uznávám. Jednoduché, ne :-)
Asi tak. A my pak musime kvuli vam na skoleni jak litat v rizenych oblastech! ... Stalo me to 500,- :(
A pak se najednou při přeletu stane že máš na výškoměru díky reliéfu krajiny -100m, nebo narušiš nějakej prostor, nehledně toho, že v LAA mapě 1:200 000 , datábázi letišť a i icao mapách jsou výšky prostorů letišť a překážek v metrech nad mořem nebo v letové hladině. Když létáš na QNH tak se nemůže stát. že do něčeho vrazíte nebo něco narušíte. Ale každý létá podle svého gusta a jak mu to vyhovuje.
JJ, záleží jak to učí instruktoří, jestli na emila, nebo QNH, pokud učí na QNH zůstaneš u QNH a naopak:)
nejsou rozkazy k letu kvůli alespoň minimimálnímu vodítku v případě havárie a následnému pátrání po havarovaném stroji?je to jenom domněnka...jinak já lítám na QNH, ale plno starších pajlotů lítá pořád na emila, jako vy...
na nulu nás létá víc :)
na nulu nás létá víc :)
Parádní fotečka
Celkem 16 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
AdaAirlines: Já to říkám, počítač je jenom počítač, ten navigátor tam chybí. Sedět na finále už nad Ranou je trochu brzy i na třináctku. :-)