Detail fotografie

A319-111


Autor: Petr Volek
Datum pořízení: 02/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5892×

Popis:

Večerní start z dráhy 24




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



atr - nepřihlášený host (...201.18...)
05.02.2014 07:00

luxusní !!!

Stavař - nepřihlášený host
13.03.2008 23:23

Ani žádná silnice na světě není v úplné rovině. Podle naši normy by měl být minimální podélný sklon 0,5% a ve speciálních případech dokonce i 0,3%. Pak už jenom záleží na daných místních podmínkách, jak se to udělá. Ale na té délce a při tomto pohledu vám to udělá takové bublinky

Drak - nepřihlášený host
13.03.2008 21:21

Marra: já vim, ale já myslim přímo ve stanici na refíži.

Marra - nepřihlášený host
13.03.2008 20:36

Drak: sklon metra je dělaný tak, aby při výpadku proudu (i záložního zdroje) dojela souprava do stanice.

Drak - nepřihlášený host
13.03.2008 18:15

Foxx:určitě na tom něco pravdy bude. Ja se taky divil, když jsem slyšel, že všechny stanice pražského metra mají sklon minimálně 0,3% kvůli odtoku vody.

Foxx - nepřihlášený host
13.03.2008 16:01

Kuba: Nedávno jsem se díky studiu mé přítelkyně dostal k materiálům ohledně projektování dráhových systémů a světe div se, opravdu tam ty 'dolíky včetně patřičných promile stoupání a klesání byly, včetně jejich variant. Od té doby si toho všímám na různých letištích kam se dostanu..

Kuba - nepřihlášený host
13.03.2008 15:06

Jo ale jinak bezvadna fotka, takovych klidne vic :-) Diky Petre.

Kuba - nepřihlášený host
13.03.2008 15:06

Foxx: Proc schvalne?

Ja myslel, ze se s tim pri stavbe nestvou, kdyz je to letadlum celkem jedno. Ale nevim, proc by navazeli treba na konce drahy hlinu - aby to letadla zbrzdilo/vyhodilo do vzduchu? To trochu pochybuju :-)

MarwiN4 - nepřihlášený host
13.03.2008 13:11

Chalani pekná fotka. Mne sa páči:)

haha - nepřihlášený host
13.03.2008 13:00

trochu nakrivo nezda se vam?

Celkem 23 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace