Detail fotografie

Iljušin IL62


Autor: Vladislav Saladyga
Datum pořízení: 07/1986
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 16984×

Popis:

29.07.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Martin Herzán - nepřihlášený host (...199.40...)
27.08.2014 15:02

Sháním bývalého pilota IL 62 Václava Forsta, neznáte jej někdo? Můj mobil: 604 592 889 herzan.m@post.cz

petr - nepřihlášený host (...14.232...)
13.07.2013 17:22

ahoj,chtěl sem se zeptat zda někdo neznal cpt. Pivoňku?končil na IL 62

Dan (...143.169...)
21.11.2011 19:08

Jarda: Pan Minarik nas bohuzel pred 11 mesici navzdy opustil :-(

Jarda - nepřihlášený host (...102.77...)
21.11.2011 17:37

Pro pana Petra Minaříka:Jestli jste v r.1978 létal na této krásné mašině,tak jste létal s panem Cibulkou z Unhoště.Já jsem s ním takto letěl 30.8.1978 do Moskvy.Prvně ve velké mašině,krásné počasí a hladina na kávě se jen mírně chvěla.Krása.Ani nevím jestli ještě létá.To ještě na Domodědovu stály dvě TU 144 a venku před halou TU114.

Otík - nepřihlášený host (...101.167...)
20.01.2011 08:59

na zcelených družstevních lánech v pozadí místo bezpohlavních krabic skladových zlátně pšenice, případně ječmen, by sladu bylo dostatek.

Mango - nepřihlášený host (...195.220...)
27.07.2010 18:55

za měsíc už budu 4 dny na světě...

pokip - nepřihlášený host (...99.172...)
12.12.2009 10:37

Nádherná mašinka, skvelé spomienky...Na 62-ke mám nakrútených cca 1600 hodín ako F/ E. Mal som tú česť slúžiť so skutočnými legendami: capt. Dušan Kuchta, capt. Vlado Pochyba alebo capt. Igor Helebrandt...Pamätám si že maximálna vzletová hmotnosť IL-62M bola 167 ton a obsah nádrží 101 tisíc litrov. V kýle sme vozili okolo 1,5 t paliva kvôli zabezpečeniu zadnej centráže. Toto palivo som pred klesaním pustil samospádom do centru a odtiaľ prečerpal do hlavných nádrží v krídlach...Tony Holoubek mal 62-ku v malíčku a NR-ku (palivový agregát-nasos/regulator) ovládal vyložene virtuózne...

Dega - nepřihlášený host (...71.27...)
26.08.2009 22:30

Pro mne je to vzpomínka na mládí, typovku od Tonyho Holoubka( neznám nikoho, kdo dvaašedesátku znal lépe). Opora se vysouvala pokaždé po dojetí na stojánku a bylo jedno jestli stará 62 nebo eMko.

PM - nepřihlášený host (...70.2...)
29.10.2008 23:57

DJA: Nejsem. Vím to, protože jsem byl stevardem a na IL-62 a IL-62M jsem létal v létech 1970 až 1979, kdy jsem se stal navigátorem Tu-134A.
jan.k.: Nevím, jaký máte doma modýlek. Zdá se, že dokonce na niti. Ale vážně: Každé letadlo je při bočním větru vystaveno síle, která vytváří t.zv. snos. Piloti snos vylučují natočením podélné osy letadla proti směru boční složky nabíhajícího proudu vzduchu. Když má boční složka příliš velkou hodnotu, nabídne ŘLP pilotům výhodnější dráhu. Pokud taková (druhá, třetí) dráha k dispozici není, musí letadlo přistát na jiném (záložním) letišti. Stejný problém vzniká při velké hodnotě složky zadního větru, kdy např. kvůli horám letadlo nemůže přistát na stejnou dráhu z opačné strany. Pokud se jedná o žertovnou otázku, doporučuji při přistávání nedýchat a hlavně brzy začít brzdit. Jak máte doma dlouhý stůl? :-)

jan.k. - nepřihlášený host (...100.35...)
29.10.2008 15:59

Taky bi mně zajýmalo, jak to výte :-)? Ještě jsem se chtěl zeptat na něco: Když si hraju doma s modýlkem 62, zdá se mi, že má dost nešikovně křídla vůči podvozku. Stačí abych trochu víc dýchal při přistání a mám co dělat, abych neškrtnul křídlem o stůl. Skutečně měla 62ka horší vlastnosti pro přistání za bočního větru, nebo je to jenom tím, že si neumím pořádně hrát :-)?

Celkem 21 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace