Detail fotografie

MD10-10F


Typ letadla: MD10-10F
Letiště: Atlanta (ATL/KATL)
Společnost: FedEx (FDX/FX)
Registrace: N363FE
Autor: Michal Krsek
Datum pořízení: 10/2007
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2515×

Popis:

Před přestavbou na nákladní ve službě u United jako N1847U.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



MarwiN4 - nepřihlášený host
08.01.2008 15:31

Foxx, Honza: díki. ale sú to krásne stroje, obľubujem u nich dizajn kokpitu a hlavne osadenie tretieho motoru do ocasnej plochy, ktorý držia "len" 4 výkovky o hmotnosti jednej tony :)

honza - nepřihlášený host
07.01.2008 12:55

DC10/MD10/11 jsou populární svojí velikostí. Vejde se tam více nákladu než např. do B767, ale zase není tak velké jako B747.
MD je srovnatelně velké jako B777. To je jeden z důvodů proč mizí PAX verze a proč Boeing zastavil jako první jeho výrobu. Výroba nákladních verzí byla tuším do roku 2001. Další z důvodů byly problémy prvních strojů, MD nedokázala splnit slibované parametry. A hlavně také odklon od 3 motoráků (díky ETOPSu).

Foxx - nepřihlášený host
07.01.2008 12:20

Marwin,Michal: Nehledal bych v tom nic zvláštního, prostě na konci osmdesátejch let a během devadesátejch kdy začla být mnohem větší poptávka po přepravě carga bylo spousta těchto strojů volných, navíc u nich byla zvládnuta přestavba na "F" verzi , páč samotný výrobce ji nabízel už v základu. Když si přidáš vychytaný letadlo který svý největší průšvihy mělo v sedmdesátejch letech s rozumným poměrem nákladů, velkým trupem, dobrým doletem a technickýmy parametry tak prostě spousta vyřazenejch strojů nastoupila druhou směnu jako cargo. Stejný osud potkal třeba A300, který vlastně Airbus tuším že až do loňska vyráběl jako čístý cargo stroj.

MarwiN4 - nepřihlášený host
07.01.2008 12:07

to dědek - Ale lietajú pod spoločnosťou Air Contractors s irskou imatrikuláciou. Ale livery je Fedex.

MarwiN4 - nepřihlášený host
07.01.2008 12:05

Môže byť.. aj vo fotogalérii sú fotky ATR-42-300F Fedex v LKPR

dědek - nepřihlášený host
07.01.2008 11:59

škoda že sem nelítá nějaký cargo s touhle mašinou..třeba zrovna Fedex...i když sem má pravidelku s tušim ATRem?

MarwiN4 - nepřihlášený host
07.01.2008 11:53

To je pravda. DC-10, MD-11 sú žiadané pre Cargo. Sú známe napr. u Martinair Cargo, LH Cargo, Das Air cargo. Ale tiež by ma zaujímalo v čom sú pre cargo také žiadané.

Michal - nepřihlášený host
07.01.2008 11:28

Jen by mě zajímalo, proč je pro cargo společnosti tak žádané? V čem je lepší oproti jiným typům?

Foxx - nepřihlášený host
07.01.2008 11:10

Jenom doplním Lukase že nejen pro Fedex, Boeing tuto přestavbu nabízí normálně, Fedex byl jen největším zákazníkem. :-)

jakubv - nepřihlášený host
07.01.2008 11:10

MD-11 je modernější verze DC10/MD10, která do mírne modifikovaného draku (např viditelné winglety) dává novou avioniku, takže stačí jen dva piloti v cocpitu.
o MD10/11 je stále velký zájem pro cargo přepravu, kde je dopravci vyvažují skoro zlatem, pro cestáky se letadla už stahují...

Celkem 14 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace