Detail fotografie

IL86


Typ letadla: IL86
Letiště: Tivat (TIV/LYTV)
Společnost: S7 Airlines (SBI/S7)
Registrace: RA-86089
Autor: Petr Beran
Datum pořízení: 08/2007
Počet hodnocení: 7×
Počet zobrazení: 34141×

Popis:

Večerní start plně naloženého letadla do Novosibirsku pouhých 10 metrů nad hlavami diváků!




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



citron6 - nepřihlášený host (...71.177...)
28.01.2011 15:45

no to je ůroveň.....

Karda lbc - nepřihlášený host (...179.156...)
07.06.2010 12:30

ted jsem si vsimnul preklepu... konci...

Kuba - nepřihlášený host (...193.52...)
27.12.2009 13:12

no nevim teda , všichní tu povídáte jak je dobrej pilot a takový nesmysly ... podle mě je to hazard a nejde o nic jinýho než o bezohlednost ve snaze vydělat... tady se každá chyba trestá

Karda LBC - nepřihlášený host (...179.156...)
22.11.2009 17:26

tak poloha klapek jen nasvedcuje tomu, ze jsou skutecne pretizeni a jim na koncy rwy zaclo tect do bot... a pristavat pod takovymhle uhlem??? asi jen sotva... verim ze to neni fotomontaz...

Josef - nepřihlášený host (...29.16...)
06.11.2009 20:57

Kdyby náhodou ještě někdo nevěřil...
h ttp://www.youtube.com/watch?v=9oFXf5a3mlY

HOnza - nepřihlášený host (...244.81...)
06.10.2009 21:32

poloha klapek dokazuje, že je to přistání jo? :D by mě zajímalo, jestli dotyčnej někdy viděl plný klapky na ILu a jestli někdy startoval na krátný dráze s letadlem těžkým jako kráva :D

majkl - nepřihlášený host (...78.84...)
02.10.2009 00:21

Kdyby letadlo přistávalo, bylo by to slušně statečný podrovnání..

Bubo - nepřihlášený host (...179.22...)
11.02.2009 21:42

IL 86 start povolen ! Jen se pro boha odlepte ! Dost dobrá fotka, dost dobrý pilot ( a asi i celá posádka ), pevné nervy a víra, že to v čem sedíte naučíte hodně rychle létat.
Takhle z boku to vypadá dost šíleně, ale co takhle pohled z kokpitu ?
Dráha rychle končí, rychlost pomalu leze nahoru, příďák se líně a neochotně zvedá. Po pár nekonečných vteřinách odskočí i zadek. Lehce přitáhnout, aby se nepropad a po prde.. nespadl zpátky na zem. Uf dneska se to povedlo. A zítra ????
Nějak ty Ruské piloty nechápu i obdivuju. A kdo si myslí, že je to fotomontáž, tak vřele doporučuji přečíst si nějakou literaturu o Rusku a lidech v něm. NÉ o politice, ale o lidech. Pak ten či onen pochopí, že to co nejde a co nedokáže ani stroj, dokáže jen Rus. Rus by to zved i na tři motory, ale to by i on pak řekl: " Ale bylo to o fous".
Nejsem zastáncem CCCP, ale piloty mají dobrý, na to s čím denně létají.
A pro MIKY-ho: Bolest ušních bubínků přijde hned po průletu, ( možná ) ale nikdy né před průletem. A praskání ušních bubínků ? Nevím, ale i mé dvě dcery 7 a 5 let umějí tzv vyrovnávat tlak v uších. (Pootevřená pusa a nucené zívnutí, nebo povysunutí spodní čelisti a nebo prsty zacpat nos a fouknout do něj. Někdy to zkuste, když to pomůže potápěčům a mým dcerám i při startu/přistání, pomůže to i Vám.

russ - nepřihlášený host (...10.38...)
12.12.2008 20:10

slava russkim pilotam

fanda - nepřihlášený host
16.04.2008 14:13

K poslednímu mému příspěvku: na www.seznam.cz - Mapy - zadejte Tivat, Crna Gora, maximálně co server dovolí si přibližte, zadejte fotomapu a uvidíte v jakém horském terénu terénu letiště v Tivatu se nachází; letiště leží 1m nad mořem, přistává a startuje se zprava zezdola a hned se točí doleva nad záliv a nad Hercegnovi nad volné moře. Serpentiny silnice vpravo od letiště jsou z Lovčenu - kopec cca 2000m.n.m. Kopce kolem Boky Kotorské jsou cca 1.500m, kopec na poloostrově vlevo od letiště má cca 300m, takže plnývýkon vždy. V archívu na předchozích stránkách jsou fotky z této silnice, létadla IL86 a B737 jsou již ve větší výšce, asi byla míň naložená, i když fakt je, že čtyřmotorák IL86 je níž než dvoumotorák B737; také je možné, že IL86 na této fotce má menší výkon před generálkou anebo je fakt narvanej matriálem. Zdravím Fanda

Celkem 66 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace