Detail fotografie

TU144LL


Autor: Ondřej Stibor
Datum pořízení: 08/2007
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 6265×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Petr Minařík - nepřihlášený host
08.12.2007 15:52

2Peter V.: Bezesporu máte pravdu, jenže když jsem si to s mámou a dětma hasil dopředu do toho skleníku, už tam dřepělo pět chlápků a nechtěli nás tam pustit. Přitom ani neměli letenky, darebáci.

Shell - nepřihlášený host
25.10.2007 08:47

Je to pomník naší neschopnosti.. Tu-144 do dnešního dne držitel řady nepřekonaných rekordů dopravního letadla.. První prototyp vzlétl roku 1968.. Kde, že jsme to zaspali?

zdenka stojarová - nepřihlášený host
23.10.2007 17:16

kolik cestujících se vejde do letadla

zdenka stojarová - nepřihlášený host
23.10.2007 17:07

Proč nejsou vidět celá křídla ?

dochtor - nepřihlášený host
23.10.2007 15:11

ratrak dnes nepremava

dochtor - nepřihlášený host
23.10.2007 13:57

PeterV: to je všetko pravda, ale záleží aj v akom lietadle sedíte. Supersonic s delta krídlom nie je pre pasažierov optimálne lietadlo na pozorovanie. okrem toho vo výškach FL600 už sa toho ani veľa pozorovať nedá, možno tak zakrivenie Zeme...

PeterV - nepřihlášený host
22.10.2007 16:31

Pro Petra Minaříka: k vaší otázce ohledně potřeby mít okna - ono dost záleží na tom kde sedíte, jestli přímo nad křídlem s motory které zakryjou veškerý výhled, nebo třeba v té"lepší" kabině kde máte neomezený výhled. Mohl bych vám vyprávět o přenádherných panoramatických pohledech na exotické části světa které mě poskytly neocenitelné představy o planetě na které žijeme.

Kubadera - nepřihlášený host
22.10.2007 15:43

2 Petr Minarik: trefils to spravne, kdyby konstrukteri mohli tak okna vynechaji hned jako prvni. Delat celkem zbytecne vyrezy do "pretlakovane nadoby" je z konstrukcniho hlediska dost na nic, ale rikej to marketingarum a prodejcum. Navic lidi by se do "plechove rakve" bali sednout. A proto slibuje napr. 787 okynka jako na verandu!

Frank - nepřihlášený host
22.10.2007 14:28

Když tak vidím posilující ruské sebevědomí, Tu 160 a otce všech ekologických bomb... jak je na tom vlastně projekt TU 444?

Petr Minarik - nepřihlášený host
22.10.2007 13:46

yetti: Pravda, zrejme tu hraly ulohu i jine vlivy, napr. dlouhodobeho pobytu ve velkych vyskach, treni konstrukce letadla o okolni prostredi. Jsme prvni pokusnou generaci, zejmena posadky.Poznatky lekaru a vedcu se vyhodnocuji a prubezne se zavadeji zmeny a vylepseni. I A380 bude mit sve specificke problemy, ackoliv po technicke strance se zda byt dokonaly. Zatim jsem necetl o drticce a lisu objemnych odpadku (kelimky, plechovky), kterych si poveze s sebou dost. Jak rikam, SST snad zase priste, az bude dostatek podkladu pro zcela nove konstrukce. Kladu si otazku, k cemu jsou dnes u dalkovych letadel dobra okna? Vetsi cast letu neni videt temer nic krome casti kridla a motoru.

Celkem 13 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace