Detail fotografie

MIL38


Autor: Parfaits
Datum pořízení: 08/2007
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2809×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



tom - nepřihlášený host
14.01.2008 21:40

Je to kvůli poloze - sklonu hřídele nosného rotoru, aby vrtulník při dopředném letu neletěl "z kopce" . Při visu, startu a přistání je při této poloze trupu rotor rovnoběžně se zemí.

Ruzynskej - nepřihlášený host
23.09.2007 13:54

Nekdy vidis mi-17ku jak je pekne vodorovne.. Je to taky otazka napusteni tlumic, ale tady to bude asi spojeny s jednodussi nakladkou jak rika dědek.

dědek - nepřihlášený host
23.09.2007 10:54

to PetrV:no já bych řek,že to napomáhá k jednodušímu nakládání..že je vlastně ten zadek níž,tak se do toho lifrujou věci líp..asi tak bych to viděl..

dědek - nepřihlášený host
23.09.2007 10:54

jinak je to moc krásnej stroj..Mil umí no..a rusové celkově

dědek - nepřihlášený host
23.09.2007 10:53

to PetrV:no já bych řek,že to napomáhá k jednodušímu nakládání..že je vlastně ten zadek níž,tak se do toho lifrujou věci líp..asi tak bych to viděl..

keh - nepřihlášený host
23.09.2007 09:34

To PetrV: Mil je jmeno fabriky a Mi se pouziva jako zkracenina v typovem oznaceni stroju

PetrV - nepřihlášený host
23.09.2007 02:22

Zrovna jsem si všimnul že podle označení na trupu to není MIL-38 ale MI-38. Je to chyba nebo změna firemního jména?

PeterV - nepřihlášený host
23.09.2007 02:18

Proč všechny ruské vrtulníky jsou navržené aby seděli na zemi v pozici s nosem tak výrazně nahoru (např. Mil-17)? Je k tomu nějaký technický důvod? Ví to někdo? (Vtipálkové nemusí odpovídat – myslím to vážně).

petr - nepřihlášený host
23.09.2007 00:58

krasny

Celkem 9 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace