Wizz Air musí dodatečně kompenzovat 15 000 cestujících za zpožděné či zrušené lety

  • 18.09.2023 07:31

Podle informací deníku Telegraph společnost Wizz Air podle rozhodnutí britského regulátora během posledních šesti let neoprávněně zamítla řadu žádostí o kompenzace za významně zpožděné a zrušené lety. Celkem se jedná asi o 15 000 případů.

Britský regulátor již koncem loňského roku tvrdě kritizoval společnost Wizz Air Holdings PLC a vyjádřil „podstatné obavy“ týkající se „neakceptovatelného“ chování Wizz Airu. Zejména se jedná o neschopnost a/nebo neochotu dopravce kompenzovat zákazníky. Regulátor opakovaně ujistil, že „nebude váhat učinit další kroky“, pokud to bude nezbytné. Cestující padnout nenechá. Zdá se, že Wizz Air nyní trpělivost regulátora vyčerpal.

Wizz Air bude nucen kompenzace podle nařízení ES č. 261/2004 nyní vyplatit.

Podle všeho se těchto 15 000 případů týká pouze zákazníků Wizz Airu, kteří o kompenzace žádali v Británii. Lze soudit, že celkový počet případů, kdy Wizz Air neodůvodněně zamítl požadavek zákazníka na kompenzaci, může být výrazně vyšší.

Tato zpráva přichází v době, kdy Wizz Air musí redukovat až 10 % kapacit kvůli problémům motorů Pratt & Whitney GTF. (Foto: Liverpool Echo, Flightright, The National, planes.cz)    


Fotografie k článku


Související fotky


Komentáře



Sona - nepřihlášený host (...255.168...)
19.09.2023 22:25

Já sem problém neměla , letěla sem už třikrát a vše proběhlo v pořádku

MK. (...204.222...)
19.09.2023 01:22

Nejdete si nejake vymahace a oni to za vas za cca tretinu vymuzou.

Vyhledavani v google Vam je pomuze najit.

Tomas - nepřihlášený host (...49.253...)
18.09.2023 22:06
Zruseny let

Dobry den, jak mam postupovat, kdyz me wizzair zaplatil 50% z ceny letenek, ale nezaplatil me 250e za zruseni letu a ani za nahradni spoj? Diky :)

Celkem 3 záznamy

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace