Jak jsme již dříve informovali (zde), IndiGo v partnerství s Turkish Airlines zahájily 1. února provoz společné linky mezi Indií a Tureckem širokotrupým letadlem. IndiGo si pro tuto linku pronajaly (ACMI) od Turkish Airlines Boeing 777-300ER (TC-LKA) se standardní kabinou v uspořádání C28Y372.
Během nejbližších týdnů IndiGo nahradí letoun TC-LKA na lince Dillí-Istanbul „superzhuštěným“ Boeingem 777-300ER (TC-LKD) pro 531 cestujících (C7Y524). Letoun je opět od Turkish Airlines, k Turkish Airlines se dostal od ruské Azur Air. Tentokrát však letoun v lakovně Turkish Technic již dostal barvy IndiGo.
Původní letoun (TC-LKA) se vrátí do služby u Turkish Airlines.
Kromě toho je na cestě k IndiGo (resp. Turkish Airlines) další „superhustý“ 777-300ER. Bude nasazen na linku Bombaj-Istanbul. Jedná se o stroj od ruské Azur Air.
V rámci projektu IndiGo budou Turkish Airlines kromě zajištění pronájmu letadel (ACMI) prodávat letenky v obou třídách, IndiGo pouze třídu ekonomickou. Obsluhu cestujících obchodní třídy bude zajišťovat personál Turkish Airlines. Jedná se tedy o nezvyklou, zato velmi pragmatickou spolupráci na linkách, které se určitě budou těšit vysoké poptávce.
Pokud bude projekt úspěšný, může se do konce roku objevit na spojích IndiGo mezi Indií a Tureckem ještě další širokotrupý letoun.
Kromě partnerství s Turkish Airlines usilují IndiGo o codeshare s Virgin Atlantic a Jetstar.
Okolo roku 2024 převezmou IndiGo první letadla Airbus A321XLR, která společnosti umožní dále expandovat na dálkových linkách, a to vlastními letouny.
(Foto: Turkish Technic, planes.cz)
... a ta čínská technika je konkrétně která?
Potrestáme neposlušné Rusko tím, že jim zakážeme používat západní techniku, aby si museli koupit svojí nebo čínskou, pro někoho win-win, pro ten správný západ střelba do vlastní nohy a pro nás tak maximálně patolízalství a ztráta trhů.
Celkem 3 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Pal do prdele, nezdolný demente!