Lufthansa rekordně investuje do masivní obnovy dálkové flotily a nového produktu Allegris

  • 20.10.2022 08:00

Šéf Lufthansy Cartsen Spohr oznámil největší investice do prémiového interiéru letadel v historii Lufthansy. Do konce roku 2025 investuje Lufthansa do nového konceptu Allegris a souvisejících služeb na 2,5 miliardy eur.  

Změny se neomezí na interiér, zásadní modernizací projde do roku 2030 celá dálková flotila. Skupina Lufthansa převezme během následujících sedmi let 180 moderních letounů pro dálkové tratě.

Lufthansa v této souvislosti mluví o nové éře v leteckém cestování.

Prémiový Allegris

Produkt Allegris má podtrhnout prémiovost značky Lufthansa, a to ve všech třídách, tj. Economy, Premium Economy, Business a First Class. Cestujícm chce nabídnout více soukromí.

Cestující první třídy získají soukromé kabiny s pohodlným lůžkem a rozměrnou skříní na oděv a osobní věci. Jídlo se bude servírovat podle přání cestujícího buď u společného jídelního stolu nebo v soukromé kabině. Samozřejmostí je velkoplošný monitor a veškerá potřebná konektivita.

Detaily nového konceptu první třídy představí Lufthansa počátkem příštího roku.

V nové obchodní třídě Allegris zvýší pohodlí cestujících soukromá kabina v první řadě obchodní třídy. Celkem bude nabízeno šest úrovní komfortu. Sedačky obchodní třídy mohou být konvertovány na lůžka. Detaily nového konceptu obchodní třídy bude společnost prezentovat na jaře.

V ekonomické třídě navazuje Allegris na koncept „Sleeper’s Row 2.0“, který nabízí cestujícím v první řadě ekonomické třídy více osobního prostoru. Nový koncept ekonomické třídy bude postupně rozšířen na veškerá nová letadla dálkové flotily. V budoucnosti bude mít cestující možnost za poplatek zablokovat sousední sedadlo a zajistit si tak dodatečné pohodlí.

Nový koncept ekonomické třídy již od jara 2022 provozují Swiss.

Novým interiérem bude postupně vybavena více než stovka letadel Airbus A350, Boeing 787-9 a 777-9. Do nového standardu budou převedeny také Boeingy 747-8. V rámci tohoto programu nahradí Lufthansa mj. 30 000 sedaček

Nový koncept nezahrnuje pouze úpravy interiéru letadel, ale míří na veškerou zákaznickou zkušenost, a to od rezervace letenek přes odbavení, salónky, atd.

Nový interiér se již objevil v nejnověji dodaných letadlech Boeing 787-9 (vybavení Collins) a čtyřech Airbusech A350 (vybavení Thompson).

Modernizace dálkové flotily

Do roku 2030 zařadí skupina Lufthansa do své flotily na 180 moderních dálkových letadel (Airbus A350, Boeing 787 a 777-9). Nová letadla budou během následujících sedmi let přicházet impozantním průměrným tempem jednoho dodaného letadla každých 14 dní.

Společnost zdůrazňuje, že nová letadla vykazují spotřebu paliva okolo 2,5 litru na 100 km a sedačku. Palivová efektivnost vzroste proti předchozí generaci letadel o 30 %, což povede ke snížení emisí.

Propagační video najdete zde


Fotografie k článku



Komentáře



Nebyly vloženy žádné komentáře.

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace