Šéf skupiny Ryanair Michael O’Leary rozhodl, že dopravce nebude používat letiště v Bruselu jako základnu. Podíl Ryanairu na letišti Brusel je 8 % či 15 rotací, z nichž 5 zajišťují belgické posádky.
Ryanair tím reaguje na zavedení odletové daně, dlouhodobě složitý vztah s odbory a plánované zvýšení letištních poplatků od dubna 2023. Letiště požadavek na zvýšení poplatků hájí rostoucími cenami energií a vysokou inflací, které zvyšují provozní náklady letiště.
Michael O’Leary nemá vysoké mínění o zdraví belgické ekonomiky a stěžuje si, že za posledních 12 měsíců nevidí v Belgii žádný růst. Uvedl, že letadla Ryanairu jdou tam, kde je růst, a kde lze provozovat nízkonákladový model. „Pokud někde dostaneme lepší podmínky, jdeme tam“, řekl O’Leary. (Foto: Charleroi Airport, planes.cz)
V Charleroi/Gosselies ma Ryanair samozřejmě mnohem větší podíl než v Zaventemu. "Související" fotografie z Charleroi jsou tedy poněkud zavádějící...
Jen bych chtěl upozornit, že článek neuvádí, o které bruselské letiště jde - EBBR/BRU. Nikoli o Charleroi, kterému Ryanair po dlouhé roky kraluje
Celkem 3 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Ryanair leta v Bruselu pouze na jedno letiste.
Povazovat Charleroi za Brusel je zhruba stejne blizko realite jako povazovat Pardubice nebo Ceske Budejovice za Prahu.