Nepálský regulátor CAAN po katastrofě letadla Tara Air 29. května nově požaduje, aby všechny lety probíhaly striktně za podmínek VFR (za vidu). To se týká celého letu, nikoliv pouze podmínek v místě odletu a příletu. Zatímní předpisy umožňovaly uskutečnit let v případě, že podmínky VFR panovaly v místě příletu a odletu, během letu nebyla viditelnost země vyžadována.
O splnění či nesplnění podmínek VFR budou rozhodovat letiště, nikoliv velitel letu. Letiště budou vycházet z údajů Oddělení hydrologie a meteorologie. K letovému plánu bude muset posádka či společnost vždy připojit zprávu o stavu a vývoji počasí na letišti příletu a během cesty.
Předběžné výsledky vyšetřování katastrofy Twin Otteru společnosti Tara Air nasvědčují, že let probíhal bez viditelnosti země a ke katastrofě došlo v důsledku toho, že letoun letící bez viditelnosti země místo levé zatáčky zatáčel vpravo. Během katastrofy zahynulo všech 22 osob na palubě.
Bezpečnost letů v Nepálu je nízká, přispívá k tomu hornatý terén a složité počasí. (Foto: AFP, planes.cz)
v kaňonu je pro silné nátury
Takže úředník z kanclu bude mít vyšší pravomoc o rozhodnutí omprovediténostimlwtu. To je zase kravina
Pokud to budou dodržovat, tak to se moc letu neuskuteční.....
Celkem 4 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
To si regulátor docela fandí, když se počasí na trati může diametrálně změnit během půl hodiny.