Rating MSE vyhodnotil odezvu cestovních kanceláří a leteckých společností na požadavky na refundaci. Jet2 Holidays a Jet2.com s vysokým ratingem, Ryanair a KLM propadly.

  • 05.06.2020 13:00

Restrikce v cestování vedly k masovému rušení letů a soubojům zákazníků s leteckými společnostmi o vrácení peněz za zrušené lety. Některé společnosti v této vyostřené situaci selhaly, jiné si vedly relativně dobře.

Britský portál MoneySavingExpert.com zpracoval na základě průzkumu mezi 27 tisíci respondenty rating cestovních a leteckých společností podle odezvy na požadavek vrátit peníze za zrušené cesty. Pořadí je určeno rozdílem mezi procentem spokojených zákazníků a zákazníků, která byli s odezvou obchodního partnera nespokojeni. Průzkum probíhal počátkem května a hodnoceno bylo 81 leteckých společností a cestovních kanceláří.

Z velkých společností se špatně umístily zejména Ryanair a KLM, obě společnosti shodně s ratingem -82 % (na základě zpětné vazby 2500 respondentů). Air France „získala“ hodnocení -76 % a TUI  - 60 %. Rozhodně neoslnila pětihvězdičková Lufthansa (podle žebříčků Skytrax), která s -49 % skončila za Emirates (-48 %) a o dvě místa hůře než Wizz Air (-48 %). Špatné umístění jinak renomovaných společností je jedním ze zajímavých výsledků průzkumu.

Naopak velmi dobře bodovaly společnosti Jet2 Holidays (+54 %) a Jet2.com (+47 %), které obsadily 4. resp. 5. místo, a to před British Airways Holidays (+45 %).

Ukazuje se, že společnosti, které se těší vysokému ratingu Skytrax, nemusí nutně poskytovat zákazníkům za jejich peníze lepší služby, než nízkonákladové společnosti s výrazně horším ratingem.

Úplné vyhodnocení najdete zde. (Foto: irishaviationresearchinstitute.blogspot.com, planes.cz)


Fotografie k článku


Související fotky


Komentáře



Nebyly vloženy žádné komentáře.

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace