Newsjacking v podání S7 Airlines. Společnost oživuje značku „Sibir“.

  • 06.08.2019 08:00

S7 Airlines, člen aliance Oneworld, dočasně mění svůj brand na „Sibir“, tj. svou původní značku z období 1992 do 2008 a zároveň název právního subjektu. Využívá přitom marketingové techniky „newsjacking“, která je založena na tom, že pomocí události poutající pozornost široké veřejnosti posiluje povědomí o své značce. Mimořádně úspěšným příkladem použití newsjackingu v marketingu je např. značka Oreo.

V tomto případě společnost „Sibir“ využívá pozornosti, kterou poutají rozsáhlé požáry sibiřské tajgy. „Sibir“ má sídlo a hlavní bází v Novosibirsku, takže pocit sounáležitosti s událostí a postiženým obyvatelstvem je zřejmý.

V souvislosti s touto událostí společnost kromě rebrandingu otevřela na svých webových stránkách sbírku prostředků na vysázení 1 mil. nových stromů. Společnost odvádí do fondu 100 RUB (asi 30 Kč) za každého cestujícího a zájemci mohou do sbírky dobrovolně přispět. Členové věrnostního programu mohou věnovat své bonusové míle. V době psaní příspěvku „Sibir“ získala sbírkou prostředky na vysázení 108 tis. stromů. V případě letecké společnosti „Sibir“ je však neobvyklé, že po dosažení cílů sbírky se chce společnost vrátit k původní značce S7 Airlines.

„Sibir“ je první ruskou společností, která zařadila do své flotily letadla řady Airbus A320neo a Boeing 737 MAX 8. Letadlový park společnosti činí 101 letadel. (Obr.: Sibir, Foto: planes.cz)


Fotografie k článku


Související fotky


Související články

Komentáře



13.08.2019 08:52

Celkem 1 záznam

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace