Zrušení některých letů Aeroflotu do Prahy

  • 02.07.2019 09:25

Aeroflot dnes po anulování povolení k letům ze strany českých úřadů zrušil lety SU2010/2011, SU2014/2015, SU2016/2017 a SU2018/2019 z Moskvy do Prahy. Poletí pouze polední a podvečerní lety SU2012/2013 a SU2024/2025, na kterých přiletí Airbusy A330-200 a A330-300. Vyjádření úřadů očekáváme.



Komentáře



kulica - nepřihlášený host (...175.190...)
02.07.2019 14:33
Pro Karla

To Karel Řehák:
ČSA a A321? Historie (ale možná i budoucnost v podání A321xlr). Kdysi dávno měli dva kousky ... ale to je dost roků zpět.
"Koupácký" 737-800 od SW ... zkuste se podívat s jakou roztečí sedaček lítá třeba KLM ve svých 737.
Uznávám, že delší let není nic příjemného ... užil jsem si SW B737-700 do Agadiru v Maroku a nebylo to nic moc příjemného (mám 190 cm).

Karel Řehák (...237.146...)
02.07.2019 13:46
Pro Martina

Nevím jestli Ruská invaze, doplním jednu větu, kterou třeba nepřevzala redakce iDnes.cz, ani Novinky.cz a nakonec ani Planes.cz, a sice, že "Linka Aeroflotu do Moskvy je velmi využívaná Čechy i kvůli přestupu na dálkové trasy ruského národního dopravce."
Jinak zde, a ani ve výše jmenovaných redakcích, nebyl uveden důvod Ruského "opatření", a sice "Ruské ministerstvo dopravy na přelomu roku odmítlo přistoupit na to, že by některé linky ČSA do Moskvy provozovaly Smartwings".
A přesně tohle nás potkalo na posledním letu z Moskvy před třemi týdny, kdy místo při rezervaci letenek avizovaný A321 ČSA, jsme letěli koupáckým B738 od SW. Takže namačkaný jak sardinky...

cyklista - nepřihlášený host (...183.95...)
02.07.2019 13:14
Rušení letů

Nejde o reciprocitu ve smyslu počtu letů, ale o tlak na Rusko, které omezilo Smartwings při přeletu Sibiře do Soulu.

Marcel - nepřihlášený host (...75.209...)
02.07.2019 12:26
Ruská "invaze"

Když jsem v době zimního letového řádu koukal na nejvíce nalétanou destinaci/ce z Prahy, moc mne překvapilo, že se nejedná o západoevropské metropole, nýbrž Moskvu. Mimopražští si si toho nevšimnou, ale v pražských tramvajích, ulicích je ruština (nikoli ukrajinština) velmi častá. Stejně jako je nevyvážené obsazení diplomatických úřadů (cca 80 českých zaměstnanců v Moskvě a údajně přes 200 ruských diplomatů v Praze), tak mne překvapil nepoměr mezi množstvím letů operovaných Aeroflotem a ČSA/Smartwings. v poměru tuším 6x2 a navíc A321 vs A319/738. Když se přidá jestli si dobře pamatuji i 9 dalších ruských měst s přímým spojením, tak to je úctyhodné množství. Proti žádných řadovým občanům nic nemám, ale ve světle obchodně politické nerovnováhy sil a příkladu ochrany zájmů ruské menšiny z Krymu, mi jakékoli snížení počtu letů Aeroflotu a dalších společností na úrověň "fifty-fifty" připadá vhodné i férové. Co myslíte? Za případnou aktualizaci informací na letní letový řád, nebo názory budu samozřejmě rád.

Celkem 4 záznamy

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace