Delta zahájila prodej letenek na Airbus A220

  • 31.01.2019 17:00

S několikadenním odkladem, který byl způsoben vládním „shutdownem“, zahájily Delta Air Lines prodej letenek na lety provozované novým modelem A220-100.

První let se uskuteční 7. února z hubu Delty New York LaGuardia (LGA) do Bostonu a do Dallasu Fort Worth. Delta má nyní ve své flotile první čtyři A220, které budou zpočátku provozovat právě tyto dvě linky.  Do konce roku 2023 bude mít společnost celkem 90 letadel A220 (40 A220-100 a 50 větších A220-300). Dodávky A220-300 budou zahájeny příští rok. 

Delta nasadila A220 v konfiguraci s 82 místy v ekonomické třídě, která nabízí na dnešní dobu relativně velkorysou rozteč sedadel 31“ a šířku 18,6“. Konkurenti létají na těchto linkách s roztečí sedadel 28“ a žádný z konkurentů nemá tak široká sedadla. Celkem 15 míst je v provedení Delta Comfort+ se zvětšenou roztečí sedadel na 34“.  Letadlo má také větší okna, větší úložné prostory v kabině a je tišší než konkurence na těchto linkách. Letadla jsou vybavena přístupem na internet pomocí Wi-Fi a obrazovkami zábavného systému. V ekonomické třídě tak nový letoun nabídne cestujícím bezkonkurenční pohodlí.  Dalších dvanáct míst s roztečí 36“ je vyhrazeno pro první třídu. (Foto: Delta, planes.cz)


Související fotky


Související články

Komentáře



Tomas - nepřihlášený host (...24.139...)
01.02.2019 10:12

Tak znovu - konfigarace a sedacky jsou o aerolince, ne vyrobci.

Jsou spolecnosti, ktere maji v maxu 32” v economy, a pak samozrejme ty, co tam 30 a min. Nejde to hanet na zaklade toho, jak to ma nakonfigorovane lowcost.

Ta verze pro ryanair tam tech 200 lidi nebude mit na ukor jeste nizsi roztece, ale maj toho docilit tencimi sedadly (to budou teprve lavice)

martinak - nepřihlášený host (...17.10...)
01.02.2019 08:32
MAX je MAXimálně nepohodlný

Jmenuje se to MAX asi proto, že více cestujících už se do tak melého prostoru narvat nedá. A to jsem neletěl s Travlem. Místo na nohy nic, úzké lavice. Lavice proto, že to nejsou sedadla. Hnus. Málo místa na zavazadla, na zachodě se člověk neotočí. Nejhorší zážitek a to jsem letěl dvě hodiny. Nevím, jak se tam dá vydržet dlouhý let. A to má Ryanair mít ještě verzi pro 200 lidí. Tak to bude něco.
Samozřejmě chápu, že aerolinkám se to líbí, mohou vydělat více.

jirp (...17.10...)
01.02.2019 08:14
smartwings

A kdo tu ma pohodlnejsi nez travel? Konfig smartwings 15C150Y nebo 189Y preci odpovida tomu, co pouziva vetsina sem letajicich maxu.

Tomas - nepřihlášený host (...14.232...)
01.02.2019 06:53

S maxem jentaky prijemny litat... kdyz to neni zrovna konfigurace travel servisu a podobnych.

jirp (...17.10...)
01.02.2019 00:51
A220

Nemohu nez souhlasit. Parkrat jsem letel airBaltic Riga-Barcelona-Riga a je to neskutecne prijemne letadlo, kde je misto na nohy, na prirucni zavazadla, je to tiche, proste fajn. S tim si dovedu predstavit letet kamkoliv. S 737 MAX zato ani omylem.

Columbo - nepřihlášený host (...102.65...)
31.01.2019 18:34

Měl jsem několikrát tu čest se v Cseries/A220 svézt a musím potvrdit, že je to pro cestující mimořádně příjemné letadlo. Pokud se nemýlím, Swiss také nabízí rozteč 31'', a v porovnání s 28'' např. v A321 TAP (new cabin) to je rozdíl, který člověka donutí si vybrat aerolinku i letadlo, se kterým poletí (pokud tu možnost má).

Celkem 6 záznamů

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace