Wizz Air změnil podmínky přepravy kabinových zavazadel

  • 25.06.2018 08:00

Společnost Wizz Air do svých přepravních podmínek přidala informaci, že vzhledem ke kapacitním omezení bude kabinová zavazadla (55 x 40 x 23 cm, do 10 kg, přeprava zdarma) pro běžné cestující přepravovat v nákladovém prostoru letadla a cestující si je na cílovém letišti budou moci vyzvednout na pásu se zapsanými zavazadly. Cestující se zakoupenou službou Wizz Priority (za 5-10 EUR) si budou moci i nadále vzít kabinové zavazadlo na palubu a po přistání tedy nebudou muset na vyzvednutí zavazadla čekat. Navíc mají možnost vzít si na palubu také jedno malé zavazadlo (40 x 30 x 18 cm).


Související fotky


Související články

Komentáře



Jake - nepřihlášený host (...61.122...)
26.06.2018 13:13
Turnaround

Co nejkratší ground time asi těžko, pane. Poté co se všichni naboarduji se musí všechny free gate bags naložit, obvykle jich je 50-100, to zabere extra 10minut. Tato procedura se zavádí proto, že na lowcost letech je zvykem často létat jen s kabinovým zavazadlem a všechny se tam prostě nemůžou vejít, hromadily se na palubě a musely se tak jako tak zpětně odnášet dolů. A pokud má někdo strach o laptop nebo foťák, není snad problém vzít si batoh nebo notebook bag.

Shimee (...146.149...)
26.06.2018 08:06
Turnaround time

Hlavne Ryanairu ide o co najkratsi ground time. Takze cim menej batoziny na palube, tym menej casu potrebneho na vystupovanie. To ze potom travi cas clovek v hale pri pase ich uz netrapi. A samozrejme co najviac vyzmykat cloveka...

Artem (...17.10...)
25.06.2018 15:15
zavazadla

Nepochybuji, ze se jedna predevsim o maximalizaci vynosu, jak pise Peter. Samozrejme je nelogicke, kdyz se kabinova zavazadla systematicky umistuji do cargo. Hlavne kdyz v kabinovem zavazadle jsou obvykle laptopy, fotoaparaty, atd.

Peter Pšenica (...168.131...)
25.06.2018 14:35

Vedel som, že je len otázkou času, kedy možnosť zobrať si na palubu dve príručné batožiny, jednu štandardnú a jednu malú, s ktorou ako prvý prišiel Ryanair, narazí na dva problémy: nedostatok miesta v priestoroch nad sedadlami a hlavne možnosť znovu na tom zarobiť. A tak sa nám potichu pripočíta k cene letenky príplatok za prednostný nástup, ktorý si čoskoro začnú kupovať takmer všetci, len aby mohli mať príručnú batožinu so sebou a situácia sa dostane do rovnakého bodu, zase nebude dosť miesta nad hlavami, ale Ryanair a Wizz Air na tom už budú zarábať. Som zvedavý, s čím prídu potom, ešte prednostnejším (a drahším) nástupom ? Všetky tie kecy o tom, ako odbúraním batožiny zo základnej ponuky letecká spoločnosť ušetrí, sú kraviny, z osobnej skúsenosti viem, že najmä dopravcovia ako Ryanair a Wizz Air majú handlingové zmluvy väčšinou postavené tak, že počet naložených batožín nemá žiaden vplyv na cenu za handling, je to len dodatočný zdroj príjmu spoločnosti.

Celkem 4 záznamy

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace