Změní crossovery africký trh?

  • 26.06.2018 00:00

Zdá se, že všichni výrobci ve všech segmentech shodně očekávají nejmenší prodeje v Africe. Superjet International je však přesvědčen, že africký trh, kde cestuje letecky pouze 12 % populace, se může vyvinout v nejrychleji rostoucí trh pro crossovery s kapacitou kolem 100 cestujících. Na rozdíl od jiných trhů, přepravuje 85 % afrických letů méně než 120 cestujících. Navíc 70 % vnitroafrických letů obsluhuje své destinace méně než jednou denně. Je tedy zřejmé, že správný rozměr letadla má zásadní vliv na rentabilnost letů i dostupnost spojení. Ostatně ukazuje to případ tanzanské společnosti Fastjet, která se vrátila do zisku poté, co letadla Airbus A319 nahradila menšími Embraery 145. Jiným příkladem je jihoafrický South African Airlink, který úspěšně doplňuje svou flotilu právě crossovery Embraer ERJ a perspektivně E-Jet. Za správný trh pro crossovery považuje Afriku také Mitsubishi pro svůj MRJ. Bombardier, který se už chytil v Egyptě s modely CSeries, vidí potenciál pro prodej více než 250 crossoverů v Africe do roku 2037, přičemž hlavním argumentem je, že po Číně a Dálném východě bude Afrika vykazovat v následujících 20 letech nejrychlejší tempo růstu HDP. Naopak za překážku rozvoje je viděna regulace trhu a politická situace, která v mnoha případech komplikují přímá mezinárodní spojení na vnitroafrickém trhu.


Fotografie k článku


Související fotky


Komentáře



Nebyly vloženy žádné komentáře.

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace