Singapore Airlines objednaly další Boeingy na dlouhé tratě

  • 11.02.2017 13:00

Singapore Airlines objednaly 20 Boeingů 777-9 a dalších 19 Boeingů 787-10 (těch mají nyní objednáno 49). V této objednávce dálkových letadel se tedy nedostalo na zvažované Airbusy A350-900, zůstává u starší objednávky 67 kusů, ze kterých bylo již 10 dodáno. Boeingy 777-9 mají SIA dostávat postupně od roku 2021, dodávky modelu 787-10 mají navázat na stávající od roku 2018. Některá letadla z tohoto bloku obdrží nízkonákladová odnož Scoot, která jako jediná ze skupiny SIA vykázala růst zisku, přestože mateřské značce klesl zisk o 17 procent na přibližně 100 milionů dolarů. Singapore Airlines také po deseti letech od uvedení do provozu ukončí provoz prvního Airbusu A380, v nejbližší době mají obdržet pět dalších, vybavených novou generací soukromých kabin první třídy.



Komentáře



MartinSn (...183.6...)
12.02.2017 20:06

Díky moc za odpovědi.

Milan Vaněček (...202.112...)
12.02.2017 17:25

To Martin 2035: Další pohled na věc, ryze obchodní. Velké aerolinky, za kterými často stojí v pozici investora stát (Turkish Airlines, Vietnam Airlines atd), a u kterých se předpokládá větší obchod podle mě zkoušejí tlačit na oba dva výrobce s cílem stlačit co nejvíc cenu dolů. Takové to: když nám dáte na ty Dreamlinery výhodnější cenu/podmínky, nakoupíme u vás a ne u Airbusu. A oba dva výrobci ve vidině uskutečnění obchodu na ty požadavky skutečně můžou kývnout, takže potom jsou "cenově výhodné" oba produkty...To samozřejmě může platit i u menších strojů A320 nebo A321 versus B737-800 např...

Ondra - nepřihlášený host (...188.147...)
12.02.2017 14:37

Pokud to je jedna z prvních tak je otázkou zda nepůjde na náhradní díly. Tuším, ze tam byla nějaká vada v křídlech.
Nicméně dobra zprava je, ze čekají na nové kusy 380, když tu byla poprvé informace o ukončení leasingu psali tu všichni, ze nové nechtějí.

A co se tyče různých výrobců letadel na stejne tratě - tlak na cenu u výrobce, nezávislost na jednom dodavateli, ekonomika provozu.

Eduardo - nepřihlášený host (...148.37...)
12.02.2017 12:15

Čo sa stane s desaťročnou A380 po ukončení prevádzky?

MartinSn (...183.6...)
12.02.2017 11:02

shuppik: díky za odpověď.

shuppik - nepřihlášený host (...145.222...)
12.02.2017 06:02

to martin: na zkušenýho si nehraju, jen bych si tipnul - 1) prevence "průserů" - je-li problém u jednoho typu (baterie u Dreamlineru před rokem apod) nestojí po dobu řešení celá flotila ale jen půlka, 2) různé profily linek, na něco se hodí více jeden, na něco jiný a 3) a to už je fakt těžkej odhad - piloti jsou "boeingáři" a "airbusáci", tj v těch megapočtech rychlejší školení atd - vše ve valné většině jen u velkých aerolinek se značnými počty letadel - mohou si to dovolit.. :-)

MartinSn (...183.6...)
11.02.2017 22:01

Dobrý den, chci se zeptat zkušenějších. Často teď pozoruji, že si aerolinky kupují Airbusy A350 a Boeingy B787 zároveň. Proč je tomu tak? Vždyť 2 značky letadel musí aerolinky stát hrozné peníze – školení posádek, přizpůsobování interiéru, různých doplňků atd. Proč si nevyberou jen např. B787-8 a B787-10? Registruji to u více aerolinií, např: KLM, Air France, Vietnam Airlines..

Celkem 7 záznamů

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace