Air Transat zdvojnásobí příští léto nabídku letů z ČR do Kanady

  • 07.12.2015 16:00

I přes oznámenou konkurenci přímých letů mezi Torontem a Prahou v podobě Air Canada Rouge od 29.5. do 29.9.2016, s frekvencí tří letů týdně, se kanadský dopravce Air Transat rozhodl svou sezónní letní linku z Kanady do Prahy příští léto nejen zachovat, ale i rozšířit na dva lety týdně. K dosavadnímu tradičnímu letu TS 700/1 Toronto - Montreal - Praha - Montreal - Toronto (časy v Praze 09:30 - 11:20), který bude v letní sezóně 2016 nabízen každé úterý od 24. května do 4. října 2016, přibude koncem června ještě non-stop linka TS 800/1 z Toronta do Prahy a zpět. Ta bude létat v období 30.6. - 29.9.2019 každý čtvrtek, s průletem v Praze v časech 10:10 - 11:55. Na obou letech se objeví Airbus A330-200. Počet týdenních letů mezi Prahou a Torontem (včetně letu s mezipřistáním v Montrealu) se tak v nejvyšší letní sezóně vyšplná na úctychodných pět frekvencí.

Partnerem novinek je společnost iPilot, která věnovala ceny do soutěže pro autory novinek.


Komentáře



Richie - nepřihlášený host (...101.197...)
10.12.2015 10:29
letiště

nebojím se, že by to LKPR nezvládlo.. naše letiště má totiž výhodu neskutečně šikovných lidech na check-inu. jen asi bude muset velmi pečlivě plánovat odbavovací přepážky.. T1 není přeci jen nafukovací...a co se týče stojánek, těch je na podobný provoz dost.. buď budou všechny na brdgi, stojánka 1/3 a na druhé straně 13/16 nebo se dá vždy dát někdo na remote.. :) ale myslím že i s těmi mosty to vyjde... :)

joshua - nepřihlášený host (...228.20...)
09.12.2015 14:13

akorat je otazka, jak to LKPR zvladne... temer v jednu chvili kanadsky A33x, delti B764, cinska B763 a b77x od EK temer v jednu chvili... stojanek je malo, odbavovacich prepazek taktez...

provoj (...113.251...)
08.12.2015 21:10

Paráda,že přibývají linky na druhý směr,než jsme byli v posledních letech zvyklí :))

Richie - nepřihlášený host (...101.197...)
08.12.2015 14:51
dálkovky

je hodně smutný, jak se na linky, které dříve operovaly ČSA vrací cizí dopravci. A je fakt sranda jak na tom ve finále letiště Praha vydělá. Widebody letadla jsou dost dobrý tučný příjem. A jak znám "šikuly" z letiště, hned použijou ve svých reportech jak jsou šikovný a přitáhly nové dopravce na dálkové linky do Prahy. Chápu. Pokud by pořídily ČSA další dvě A330, tolik peněz by po nich inkasovat nemohly. a hlavně bylo by to bylo popření toho co léta tvrdí "nové" vedení Aeroholdingu potažmo ČSA. Dálkovky ČSA byly ztrátové. Na téma Kanady už toho bylo napsáno tolik, a to nemluvím ani o tom, jak na tom bylo dobře Cargo. jen z Montrealu se vozilo pravideleně kolem 5t carga, u přímého Toronta to už nebylo tolik kvůli výkonům A310.. a co se týče Šanghaje a Pekingu, málokterý dopravce vydělává na linkách které operuje 2x až 3x týdně. to je leda tak pro skupiny které jedou na nějaké tripy. cestující si musí zvyknout na variabilitu a následnou možnost dalších návazných spojení.. do Prahy by měly být hlavně lety z Japonska, Vietnamu, Indie. Mumbaj je luxusní destinacé jak na klientelu která ráda a ochotně platí i na cargo, kterého je v této zemi pořád víc než dost.. A vůbec by nebyl špatný minimálně New York celoročně, potenciál tu určitě je.. Zajímalo by mě, zda v ČSA na obchodním takhle aspoň trochu někdo přemýšlí..

Celkem 4 záznamy

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace