Dostupné hangáry českého výrobce přímo pro vaše potřeby

Dostupné hangáry českého výrobce přímo pro vaše potřeby

Montované hangáry mají z hlediska letectví jedinečné vlastnosti. Jsou lehké, odolné, dostupné a přizpůsobitelné přímo potřebám strojů, letců a dalšího pozemního personálu. Velkou výhodou je také rychlost výstavby.

Hangáry od českého výrobce

Hangár pro vládní Airbus A319

Předním českým výrobcem montovaných hangárů je společnost POLAK CZ, s.r.o., která postavila například hangár pro vládní Airbus A-319, jenž stojí na letišti Praha-Kbely. Vládní stroj je hangárován v objektu širokém 38 metrů, jehož okapová výška činí 9 metrů.

Hangár pro vládní Airbus A319

V civilním letectví jsou neocenitelné zkušenosti firmy s náročnými zakázkami pro vojenské účely. Mezi ně patří servisní centrum pro vrtulníky, sloužící všem spojeneckým silám v Afghánistánu. Mobilní hangár pro opravy vrtulníků Mi-171 vyvinutý a vyrobený v České republice splňuje náročné požadavky NATO a vejde se do něj jak vrtulník, tak zázemí čítající desítku kontejnerů s opravárenskou technikou. Oba zmíněné objekty jsou vybaveny zateplovací vložkou, která zajišťuje optimální teplotu a pohodlí uvnitř hal.

Mobilní hangár pro opravy vrtulníků

Zkušenosti z armády pro civilní účely

Hangáry pro civilní letectví splňují vysoké standardy pro použití v náročných podmínkách, obdobně jako výše zmiňovaný vojenský hangár. Odolnost proti větru, sněhovému zatížení a vyhovění parametrům pozemku jsou jen základní kritéria. Maximální přizpůsobení stavby požadavkům daného letiště a hangárovaným strojům je samozřejmostí.

Hangáry pro civilní letiště společnosti POLAK CZ, s.r.o., mohou mít téměř libovolné rozměry. Montované haly o šíři větší než 50 m pohodlně ukryjí velké letadlo. Hangáry komornějších rozměrů najdou také všestranné uplatnění, například pro menší civilní letiště nebo letecké kluby.

Mobilní hangár pro opravy vrtulníků

Hangáry lze napojit na stávající zázemí a vybavit řadou doplňků. Z nich je třeba zmínit poměrně široký výběr otvorových prvků, které se dají umístit do libovolného místa objektu. Elektroinstalace, osvětlení, vytápění nebo zateplení a další vybavení je jen otázkou volby investora.

Montované hangáry jsou dostupné

Nízké požadavky na spodní stavbu montovaného hangáru mají příznivý dopad na výši celkových investičních nákladů. Mohou být postaveny například přímo na letištní ploše. Nespornou výhodou jsou také nízké provozní náklady těchto staveb. Jsou v podstatě bezúdržbové. Speciální nehořlavá textilie pokrývající konstrukci z ocelových nosníků je velmi odolná vůči UV záření i povětrnostním podmínkám. Dalšími, na první pohled ne zrovna patrnými, plusy montovaných hangárů jsou mobilita a variabilita. V případě potřeby se dají rozebrat a přemístit jinam. Dokonce se takové hangáry dají podle potřeb pozměnit pro jiné stroje, než pro jaké byly původně určeny – lze je například prodloužit nebo upravit šíři či výšku vjezdu.




Související kategorie

Komentáře



09.03.2013 23:59
Technické info

Kdyby někoho bez ohledu na to, že si hangár nekoupí, zajímaly základní technické informace, tak jsem o těchto hangárech psal už v Letectví+kosmonautika 10/2011 :-)

Tomáš - nepřihlášený host
05.03.2013 13:53
Špatné označení

Uveřejnění placeného článku je podle mě v pořádku, souhlasím s tím, že server musí z něčeho žít. Za problém považuji, že je článek ve výpisu článků na homepage označen jako recenze, ale přitom je to komerční prezentace.

Michal - nepřihlášený host
04.03.2013 21:34
Ehm

Redakce má pravdu v tom, že potřebuje z něčeho žít a takovéhle reakce pod článkem úplně inzerenty nenadchnou, tak zkuste nebýt kazišuci.

Čtenářstvo má na druhou stranu pravdu, že článek je nedostatečně označený jako komerční prezentace (jen dole), s trochou snahy (2 hodiny editace) se z toho dal udělat normální článek a všichni by vám ještě líbali ruce za super téma.

A že je na serveru o letectví blbost propagovat hangáry... no já nevím, kde jinde... na novinkách? :)

Glagol - nepřihlášený host
03.03.2013 18:17
Nechápu ty odmítavé reakce.

Jedná se o oblast z letectví a rád se poučím. Poněkud techničtější provedení by sice neškodilo, ale neva.

Karel - nepřihlášený host
02.03.2013 22:15
Proč ne o hangárech...

... já osobně bych asi uvítal techničtější náhled, třeba jak odolávají tyto stany působení větru a sněhu, jak se kotví k ploše (doufám, že ne zatížením těmi kontejnery), jaká je životnost, jak se řeší odvádění dešťových vod a takové zajímavosti, které budou odlišné od klasických staveb. Nebo, v jakém poměru je to levnější nebo kratší od objednávky po kolaudaci. Určitě by se našlo i hodně jiných zajímavých detailů.

kalfa - nepřihlášený host
02.03.2013 10:29
pro: Honza Čech

Jsem se divil, že poslední Čechoviny vyšly dřív na Neviditelným psu. Má to nějaké racionální vysvětlení / záměna za Klukovské vzpomínky / či nějaký jiný šotek ?

PeterV - nepřihlášený host
02.03.2013 04:28
Pro Jivo

Souhlasím že není zapotřebí to nějak rozmazávat. Chci akorát dodat že co jsem měl na mysli - ale jasně nevyslovil - je že jediným účelem jakýchkoliv brožur je PRODAT ten daný výrobek čtenáři, a tudíž jsou psané jistým marketingovým stylem a způsobem. Pochybuji že některý ze zdejších čtenářů si to kdy koupí. Přitom to jsou bezpochyby pro čtenáře zajímavé věci, takže by úplně stačilo přepsat ten materiál jenom trochu jiným stylem aby se to nečetlo jako reklama v novinách, a to by snad pro autora nemohla být přece jenom tak velká práce. Toť vše.

02.03.2013 02:40
Nechápu

Nechápu ty narážky na "kopii brožury". Nejenonm, že tento článek se týká letectví, ale dokonce jde o produkt české a snad i úspěšné firmy. Pokud budu každý týden číst něco zajímavého z výroby nových českých úspěšných letounů nebo občas info o úspěšném českém výrobku v oblasti letectví, nebudu ani proti, budu spíše potěšen. Místo závisti rád uvidím nebo si alespoń přečtu o dalším malém úspěšném českém produktu. Nebo Vy snad ne? Chte to místo závisti spíše více hrdosti a rozumného zdravého nacionalismu, nebo se z těch ... ještě dlouho nevyhrabem.
A pokud se zde objeví hodně brzo klidně reklamní brožura L-410NG nebo pro pobavení ještě lépe POH, budu dokonce nadšen.

wap - nepřihlášený host
01.03.2013 23:13
clanky...a (ne)klesnuti

Server musi byt z neceho ziv a pokud jste clanek o hangarech cetl, tak je dole napsano, ze se jedna o komercni prezentaci, cili placenou. Nehlede na to, ze tyto hangary jsou docela zajimaci vec.

Na provoz webu nam nikdo nedava ani korunu, takze na to musime ziskat penize za inzerci apod., coz je u projektu jako je planes.cz normalni. Pokud se chcete na provozu webu financne podilet, radi sdelime, kam zaslat penize.

Honza Čech - nepřihlášený host
01.03.2013 21:26
ad Peter

Články jsou již delší dobu napsány a odevzdány a dál je vše v rukách božích!

Celkem 15 záznamů

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace