Táto DC-9-32F lietala od začiatku ako nákladná, nejde teda o prestavbu z pôvodne osobnej verzie. Službu začala v roku 1969 u Alitalie a po 54 rokoch stále brázdi vzduch, dnes hlavne medzi Mexikom a USA.
Ďalším dopravcom lietajúcim z letiska Willow Run, ktorý poteší srdce milovníka starých lietadiel, je Ameristar. Na ploche som objavil ich dve "baby" DC-9 a jedinú B737-200.
"Baby" DC-9 boli už v časoch mojej mladosti vzácnymi lietadlami, ale vidieť ich dnes v prevádzke je skutočná rarita. Na túto na letisku Willow Run zasvietilo vychádzajúce slnko iba na chvíľku medzi mrakmi, skôr než sa pred ňu postavilo iné lietadlo rovnakej spoločnosti.
Registrační čísla letounů jsou nezřetelná, ale možná nejzajímavější by mohl být unikátní nízkopodlažní letištní speciál Ikarus 290 v popředí, v Planes jsem jej našel jen jednou a tento snímek je asi detailnější. Těchto vozů se vyrobilo pouze 10 kusů a hned ten první byl dodán k ČSA, v roce 1978. Později byl 1 další exportován do NDR, 4 do Mosambiku (!) a zbylé 4 zůstaly v Maďarsku. Možná někdo bude vědět, jaký osud měl ten jediný u nás. Odprodán měl být někdy v 1. polovině 90. let.