Na rovinu o našich letadlech. Používáme pouze letadla z osvědčených aerobazarů. Díky takto různorodé flotile můžeme držet ceny při zemi a i tak nějak standard bezpečnosti skoro dost vysoko.
V současné době máme přes 300 , z toho pět aktivně používaných letadel a jejich průměrné stáří je jakoby různé.
...a ted , opět na rovinu, o našich zaměstnancích, které máme posbírané ze všech koutů světa.
Vzhledem k jejich rozdílným zkušenostem a různému přístupu ke vzdělání, dochází k propojení znalostí dálného východu,bývalého východního bloku, jižní ameriky, arktidy, asie a dokonce i afriky a jejich implementování do praxe jak při výcviku našich posádek, palubního personálu tak i techniků.
Naše statistika je nakonec vypovídající, z počtu 305 letadel jsme měli pouze 4 menší nehody a bohužel i jednu katastrofu, zaviněnou ovšem výrobcem letadla a chybou v manuálu k obsluze letadla.
Těšime se na Vás při setkání na palubách našich letadel.
Poté, co Lufthansa musela čelit kritice ze strany odborné i laické veřejnosti, že nové standardní zbarvení ztratilo odebráním žluté svou identitu na trhu, se vedení společnosti rozhodlo o její navrácení. První modifikaci stávajícího zbarvení podstoupil tento Airbus A380-800, pojmenovaný "München".
Po Luftwaffe se i Condor rozhodl k přechodu na alternativní a k životnímu prostředí šetrnější paliva. V Mnichově proto představil návrat k parnímu pohonu - a jak jinak, než u svého retrojetu... Foto pořízeno při letové ukázce. :)