Future of Flight, Aviation Center, Mukilteo. Snímek z jediné současné makety horní paluby B747-8 v reálné velikosti, z baru ve střední zadní části. Maketa slouží při nabídkách potencionálním zákazníkům z řad leteckých společností
The Museum of Flight v Seattle. Dva stroje, které zásadním způsobem poznamenaly letecké dějiny. Boeing 707 Air Force One a první letoun B747 Everett. Zatímco první léta vozil prezidenta USA, B747 Everett vytvořil před lety zcela novou třídu velkoprostorových letounů. Dodnes je "Jumbo" symbolem leteckého pokroku a to i přesto, že tomu prvnímu je již pár desítek let
Připravovaný nový Boeing B747-8 Intercontinental. Přestože o prodloužení hrbu se neuvažuje, horní patro je také po celé délce letounu jako u Airbusu 380. Zleva nad křídly jsou odpočinkové boxy první třídy, následuje bar, opět odpočinkové prostory, a v ocasní části ložnice pro posádku
Součástí expozice pro návštěvníky, nazvané Boeing Future of Flight, je i motor pro dopravní letadla Pratt & Whitney 4098 s tahem 98 000 liber. Přitahuje pozornost a kromě prohlídky zblízka je také velmi často objektem pro rodinnou fotografii.
Schválená základní verze interiéru Boeingu 787 Dreamliner, tak jak je v současné době nabízena leteckým společnostem. Na snímku z Future of Flight, Aviation Center, Mukilteo je první třída (hnědé sedačky) a část Business Class