Ve své době to byla nejrychlejší stíhačka námořnictva zrozená pro letadlové lodě. F-11 je také připomínán jako první proudový letoun, který se v roce 1956 sestřelil při vysokorychlostní zkoušce střelbou, když se při sestupu srazil s vlastními projektily. Tiger sloužil více než deset let, z vojenské služby odešel v roce 1968, kdy byl nahrazen F-8 Crusader.
Byly vyrobeny dva prototypy Tigerů s motorem J79 a známé jako F-11F-1F Super Tiger. Toto letadlo by stanovilo světovou výšku a světové rychlostní rekordy. Je zvláštní, že Super Tiger nebyl objednán do výroby, i když předčil Saab Draken, Lockheed F-104 Starfighter, Dassault Mirage III a Fiat G.91. Skandál Lockheed, který následoval, odhalil, že úplatky a vlivní politici ovlivnili výsledek, aby zajistili přijetí F-104 Starfighter.
Yanks Air Museum
Největší,nejtěžší a nejrychlejší jednomístná stíhačka, která byla kdy postavena během II.sv.války. Tento Thunderbolt vlastnil pilot Bill Odom , který jej v r.1985 zrestauroval a byl jediným létajícím na světě. Yanks Air Museum
Spitfire SM832 na Chino Air Show 2008. Tento letoun byl k vidění i u nás v září 1996 na Aviatické pouti v Pardubicích. Tehdy ještě nesl registraci G-WWII.
Spitfire SM832 byl vyroben v roce 1945 a odeslán do Indie. V červenci 1947 byl prodán indickému letectvu. V roce 1979 se dostal zpět do Velké Británie a obdržel registraci G-WWII. Po zdlouhavé rekonstrukci se dostal do vzduchu 22. května 1995. Mezi lety 1998 a 2002 byl vlastněn Christophem Jacqurdem s registrací F-AZSJ. Na další dva roky se vrátil zpět do Duxfordu a poté byl roce 2004 prodán Chino Warbirds Inc. do USA a registrován jako N54SF.