Modifikovaný Lockheed PV-1 Ventura měl přetlakovanou kabinu pro cestující, poháněly jej dva motory Pratt & Whitney R-2800 Double Wasp, stejné jako u DC-6B. Letoun s nimi dosahoval rychlosti kolem 575 km/h.
Tento Douglas DC-4(C-54Q) byl dodán 13.8.1945 USAAF jako C-54D-10-DC s označením 42-72757. Ke stejnému datu byl převeden k US Navy jako R5D-3 s označením Bua 56530. Později byl přestavěn na verzi C-54Q a létal až do dubna roku 1971, kdy byl odstaven a uskladněn v Davis Monthan AFB. Dne 28.10.1975 stroj koupila společnost Biegert Aviation (v jejich barvách je na snímku), letoun dostal civilní registraci N44904, vojenský nátěr byl doplněn o červený pruh, nápis společnosti, malý znak na směrovce a byl upraven na postřikovací verzi. V roce 1998 byla tato DC-4 odstavena a uskladněna pro svůj špatný technický stav na letišti Chandler Memorial. Poté jej odkoupila společnost Airliners of America a měla v plánu ho zrestaurovat a uvést do letuschopného stavu v barvách Western Airlines. V současné době letoun patří společnosti Brooks Air Fuel.
Brooks Fuel Inc. Pohled do trupu Douglasu C-54Q, kde jsou umístěné čtyři nádrže na postřikovací látku. V případě potřeby mohl být letoun použit i jako protipožární
Na letišti Chandler - Memorial Airfield, kde bylo ještě v roce 2006 uskladněno větší množství Douglasů DC-4, DC-6 a DC-7 se v současnosti nachází pouze skupinka čtyř DC-4 a tento jediný DC-7B International Air Response.