Detail fotografie

AN74D


Autor: milhaus
Datum pořízení: 09/2014
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2536×

Popis:

Levý hlavní podvozek, červené hadice obsahují kabeláž k snímačům systému země vzduch.




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



M_V - nepřihlášený host (...208.128...)
08.01.2015 00:04

milhaus: Asi jsem splácal moc věcí dohromady. :-( Mě totiž napadla otázka, jestli Ruslan má senzor zatížení pětkrát nebo jenom dvakrát (na první a poslední ose). Ovšem u jiné fotky byl komentář, že ty hadice jsou od natáčení kol, takže jen podle hadic se to na první pohled nepozná.

milhaus (...178.222...)
07.01.2015 23:19

to mechanik: Já jsem bezvěrec a nemyslím si, že je potřeba někoho urážet za jiný názor....

milhaus (...178.222...)
07.01.2015 23:15

Tak jsem nad tím tak intenzívně přemejšlel, až mě napadla další věc a to sice zasouvání podvozku, aby se podvozek vešel do trupu musí být tlumič v plně vysunuté poloze a to kontroluje tento senzor a proto je u každého tlumiče.

milhaus (...178.222...)
07.01.2015 23:09

to M_V: Nějak jsi se do toho zapletl, tomuhle letadlu určitě žádný nohy na hlavním podvozku nezatáčí..je to An-74

M_V - nepřihlášený host (...208.128...)
07.01.2015 01:42

milhaus: Myslím, že to jsou dvě nezávislé nohy. Větší sourozenci jich mají pět až sedm. Mrija má první tři z Ruslana, další čtyři trochu jiné:
www.planes.cz/cs/photo/1000015/
A rozhodně nemusí dosednout všechny najednou.
www.planes.cz/cs/photo/1000014/
Otázkou je, jestli ty hadice na první a poslední noze jsou od senzoru zatížení, o němž je tu řeč,
www.planes.cz/cs/photo/1176960/
nebo je to natáčení první a poslední nápravy popsané zde:
www.planes.cz/cs/photo/1000659/

mechanik - nepřihlášený host (...228.199...)
06.01.2015 22:39

milhaus:Bože to jsi ještě nepřišel na to, že Peter je hovado na ultimo, kam se sere Komárek.

milhaus (...178.222...)
06.01.2015 22:29

to PeterV: ad sensory, zdá se, že jsi nepochopil co jsem tím myslel, měl jsem na mysli toto: to co je na obrázku je buďto jedna podvozková noha se dvěma koly, tudíž by stačil jeden sensor(mohl by tam být ten druhý i jako záložní) nebo jsou to dvě a tudíž je logické, že je na každé z nich.......

Pavel.A. - nepřihlášený host (...24.233...)
06.01.2015 19:21

to : milhaus : Kromě trestního oznámení se s tím asi moc dělat nedá . Jen mi přišlo fér , ti to říct . P.

Komárek - nepřihlášený host (...102.202...)
06.01.2015 09:25

Tohle je o ničem, spíš skuste sehnat fotku těch 4 prasklých pneumatik v Riu.

PeterV - nepřihlášený host (...88.22...)
06.01.2015 05:49

Pro Milhaus @ 22:58:34: Důvod proč ty sensory musí být na všech podvozkových nohách je že brzdy (a jiné systémy, jako rušiče vztlaku křídel) se neaktivují dokud letadlo skutečně nesedí na zemi na všech nohách. Jinak by mohlo dosednout na zem s některými koly už zabrzděnými.
P.S. Předcházející příspěvek jsem špatně pochopil. Nejenom že Boeing ten výraz WoW rovněž používá (odjakživa), ale myslím že i dlouho před tím než Airbus byl vůbec založený (matně si vzpomínám že jsem to viděl v B-707 manuálu).

Celkem 17 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace