Detail fotografie

L410UVP


Autor: Ondřej Zábranský
Datum pořízení: 11/2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2162×

Popis:

12.11. Přílet na údržbu, s/n 810727




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



ph - nepřihlášený host (...24.13...)
18.11.2012 21:14

"Velké" zasklení je původní (typy A, MA, UVP) před zavedením elektricky vyhřívaných oken. Okna jsou odmrazována lihem, což je dosti nepraktické a ne úplně účinné. U letounů s MTOW nad 5700 kg je také povinný TCAS II, což je především pro nekomerční provozovatele velmi drahá záležitost.

Michal - nepřihlášený host (...240.37...)
18.11.2012 19:00

to Tomas: ja myslim, ze to nebude kvuli majitelum PPL, ale spis pozadavku na vybaveni, tusim, ze EGPWS je povinny prave nad 5700 kg...

Martin - nepřihlášený host (...46.252...)
18.11.2012 18:35

Velke celni sklo melo lihove odmrazovani.Male elektricky vyhrivane.

Tomáš - nepřihlášený host (...208.116...)
18.11.2012 15:56

Jestli se nepletu, tak MTOW je snížena pouze papírově. To proto, aby s ní mohli létat i držitelé PPL.
Jiná čelní skla jsou z důvodu jejich vyhřívání. Tyto velké jsou vyhřívány horkým vzduchem. Malé (novější provedení) jsou vyhřívány elektricky. Menší plocha=menší el. zátěž.
Taky tyto velké skla nebyly moc praktické. Výhled byl stejně omezen palubní deskou a jen se do koutu mezi sklem a pal. deskou hromadil mrtvý hmyz.

Kuba J. - nepřihlášený host (...71.98...)
18.11.2012 10:59

Kvůli tomu má i jiné zasklení kabiny (větší)?

Roura - nepřihlášený host (...120.201...)
18.11.2012 08:34

4 Nevim:

L 410 UVP-LW (Low Weight) má sníženou MTOW na 5700kg oproti 6400kg u L 410 UVP.

Nevim - nepřihlášený host (...208.66...)
18.11.2012 02:01

UVP-LW Nevi nekdo co znamena to LW?

Celkem 7 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace