Detail fotografie

L410UVP-LW


Autor: Ondřej Zábranský
Datum pořízení: 28.11.2011
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3088×

Popis:

28.11. Přílet z Bornholmu

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



PeterV - nepřihlášený host (...95.59...)
28.11.2011 17:10

Pro Jivo: Modely LW (= Low Weight) mají maximální vzletovou váhu sníženou ze 6400 kg na 5700 kg. Modely E mají přearanžovanou kabinu aby tam bylo víc místa pro cestující (myslím ale že 'čumák' je stejně dlouhý). Jak už byko řečeno, L-420 má o 20 kW silnější motor (M601F) aby to letadlo vyhovovalo přísnějčím předpisům FAR pro výkonost s jedním motorem vypnutým.

jirka - nepřihlášený host (...182.195...)
28.11.2011 16:07

a ta L420 je L 410 UVP-E20 certifikovana u US FAA

jirka - nepřihlášený host (...182.195...)
28.11.2011 16:05

Tcko je poznat i podle kapkoznich bocnich oken kokpitu ...
a ty hlavni dvere se oteviraj do trupu ...

dědek (...13.46...)
28.11.2011 15:37

Téčko používá armáda výhradně jako paragánskou..zrovna skáčou v Čáslavi.myslím,že má zvětšený boční dveře a možná modernizace..

Jivo - nepřihlášený host (...49.75...)
28.11.2011 15:20

Mohu se zeptat, co je to LW? Tusim, ze A jsou canadske PT-6; Mko jsou jiz ceske M601. UVP jsou delsi kridla, zvetsena hmotnost a -E jsou delsi cumak. I kdyz v realu krom FG je to vse pro me stejna L-410.
Ale s timto jsem se jeste nesetkal a i v katalogu je nejake jest L410 T. Muzu nekoho pozadat o kratke seznameni, co ktera verze znamena? FG se sklenenym cumakem chapu, ale i 420 uz ne. Ani na www.L410.cz to neni. Jeste lepe, kdyby to nekdo doplnil do tech stranek 410.
dik Jivo

Celkem 5 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace