Detail fotografie

AN74T


Autor: Milan Cibulka
Datum pořízení: 10/2010
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 2619×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



M_V - nepřihlášený host (...93.195...)
05.01.2011 23:49

pták: Bohužel nic není zadarmo, takže i Antonov nakonec přišel s verzí An-74-300 s motory klasicky zavěšenými pod křídly. Nemá sice takovou schopnost krátkého vzletu a přistáníi STOL, zato však má menší spotřebu paliva.

www.airliners.net/photo/Antonov-Design-Bureau/Antonov-An-74-300/0236357/L/

pták - nepřihlášený host (...103.72...)
04.11.2010 14:43

Kubiik - dík za vysvětlení, to je chytrý řešení

JirkaB - nepřihlášený host (...61.134...)
04.11.2010 12:53

Pěkné!
Ale koukám, že APU má až dole u podvozku. Že to nedali teda taky někam výš.

Kubiiik - nepřihlášený host (...36.95...)
04.11.2010 11:33

Díky moc za doplnění :-)

gm - nepřihlášený host (...67.22...)
04.11.2010 11:11

Coandov efekt

Kubiiik - nepřihlášený host (...36.95...)
04.11.2010 10:40

Jsem jen fanda, ale tuím, že důvody byly zejména 3:
1) zlepšení vztlaku - proud spalin od motoru po svrchní straně křídel - větší nosnost/vzlet na kratších drahách - tuším, že tohle byl ten hlavní
2) částečné zhoršení čitelnosti pro tepelně naváděné střely země-vzduch - žhavé spaliny unikají nad křídlem
3) motory jsou vysoko a tak je eliminována možnost nasátí cizího předmětu při přistání/vzletu/pojezdu

pták - nepřihlášený host (...103.72...)
04.11.2010 08:54

zajímavé letadlo....ty vysoko posazené motory...to je kvůli přistávání na špatném povrchu? nebo to má jiný důvod?

Celkem 7 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace